Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Tenker da på vask, området rundt vasken, toalett og spil/evt hyller. Tar ikke med gulv/dusj/badekar nå. Bare lurer på om jeg enten er usedvanlig effektiv eller min mann usedvanlig treg? Selv i svært høygravid tilstand vasker jeg badet på under halve tiden han bruker...
Prins&Prinsessa Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 10min tror jeg. Er da ikke så ille at jeg trenger noe mer tid egentlig.
Hmmmmmm Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 om ingen er hjem så tar det ca 10 min, Men om barne er hjemme kan det ta allt fra 10-40 min, beroende på vilket humør dem er på.. hehehe
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Sånn er det her også. Je bruker ca 15 minutter på hele badet og doen (to rom) - mens han bruker en hel evighet. Men så vasker han bilder, vindu etc som jeg glatt hopper over da....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 10 -15 min Ikke dårlig at mannen di vasker badet i det hele tatt, da Men det skulle for så vidt bare mangle, siden du er høygravid!
F-mor Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Jeg er utrolig pirkete og vasker som regle alt perfekt når jeg vasker badet(sier ikke at du ikke gjør det da) så da bruker jeg kansje 20-30min vist jeg ikke har barn. badet er 14kvm. Mens min mann kan sikkert gjøre det på 10min. Men å vaske bad for han er å vaske over vasken og do, og kansje golvet vist han husker det:-) Han lurter på hvorfor jeg bruker så lang tid på husarbeid;-) Noen ting overlater jeg til han rett og slett fordi han er så effektiv i forhold til meg.
~mamma~ Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Bruker ca 1/2 time på alt, inkl. gulv og dusj. Men jeg vasker ikke dusjen så grundig da. En gang iblant bruker jeg steemvasker på dusjen, og vasker grundig i alle kroker - da tar det litt tid!
SOMMER :) Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Når jeg vasker er det bare do, vask og på vaskemaskin og hyller. Det tar ca 5 min. Det er mer slik krisevasking. Den ordentlige vaskinga av er det alltid mannen som tar seg av. Har ikke vasket badet på ordentlig siden vi flyttet sammen for 4 år siden jeg... Han skrubber gulv og dusj og gjør skikkelig arbeid. Han er utrolig effektiv OG vanvittig nøye... :-)
Huldr@ Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 0 minutter :-) Her er det mannen som vasker do og bad.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Nå måtte jeg faktisk prøve her, hehe... Badet nede (vi har to) trengte en vask, er nesten en uke sidne sist, og her er det bare snakk om speil, vask og området rundt, toalett og det som dorullen henger på og det tok nøyaktig 6 minutter. Hmmm... Kanskje jeg ER veldig effektiv da og min mann bruker normalt med tid? ;-) Jobbet som renholder ved siden av skole/studier i 1-2 år og da lærte jeg meg noen triks for å kjapt vaske de rommene, man kan jo ikke bruke så mange minutter på hvert toalett når man har en slik jobb.
F-mor Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Et slikt lite bad har vi også, bruker ikka lange tiden på det da;-) bruker vel det samme som deg, men da vasker jeg ikke dusjen.
Vesle mor Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Det vasker jeg daglig, pga jeg driver familiebarnehage.. så Jeg bruker ca 15min..
*Rutletutt* Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 Ikke så lang tid...10-15 minutter kanskje? Har egentlig aldri tatt tiden;o)
♥2 små gull♥ Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 Jøss... har dere menn som vasker dere da? Min gjorde det før, men jeg ba han slutte fordi det ble så dårlig gjort at jeg uansett måtte gå over etter han. Han en viss følelse av at han gjorde det dårlig med vilje nettopp for å slippe, men... når jeg gjør det selv vet jeg hvertfall at det blir gjort ordentlig Tar hele badet på 15-20 min... det er fort gjort.
Blue Lady Skrevet 1. juni 2007 #16 Skrevet 1. juni 2007 Har ikke bad vi Har pusset opp i over en måned.. begynner å bli lei ja...
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #17 Skrevet 1. juni 2007 Ja, her deler vi på husabeidet ja! :-) Han bruker vel ca 15 minutter på å ta badet (eksludert dusj/badekar/gulv), men jeg nå altså bruke kun 6 minutter når jeg vasket over det ene i sted, og jeg er høygravid med bekkenløsning og sliter med å bøye meg ;-)
Løvemor79 Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 Å, bare den delen tar vel ikke mer enn rundt 5 minutter, og jeg er også høygravid. ;o) Med do, badekar, dusj og gulv bruker jeg vel ca 30 minutter, men jeg pleier å dele det opp i etapper. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå