Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Noen andre her som bestandig er kald på magen?? Jeg går jo med topper og gensere over.. men er alltid kald på magen... Jeg legger ikke merke til at jeg fryser eller noe, men når jeg kjenner på den så er den jo iiiiskald avogtil.... noen som vet hvorfor?
VinterSol+2 Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 sånn er min også! hehe, men jeg aner ikke hvorfor.. det er klart, den stikker jo langt ut fra resten av kroppen... og kroppen fokuserer vel på det som er inni magen, fremfor temperaturen på utsiden,, men noen bedre forklaring enn det, har jeg ikke klart å finne
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har også tenkt det.. at den stikker jo lenger ut fra resten av kroppen.. =) så det må nok være grunnen da;) men godt å høre at det ikke bare er min mage som er sånn da:)
julisol Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jeg og! Tror det er fordi sirkulasjonen er litt dårligere i huden når den er så strekt. Fingrene og tærne er jo også langt fra kjernen av kroppen, men de er varmere enn normalt hos meg..
Mamsen og lillegutt Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Min mage er også sånn, og jeg tror at det er fordi babyen "stjeler" varmen vår,for h*n trenger den mer enn oss... liker å tenke sånn ihvertfall,at det er varmt inni der...Hvis dere skjønte det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå