♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 snuppa har begynt å spise litt grøt..hun får mais grøt med maltekstrakt og litt olje i...men det virker som hun får litt vondt i magen etter hun har spist. altså ikke sånn kolikk vondt men litt tak lixom, hun gråter kanskje 5 minutter så gir det seg... er dette normalt eller skal jeg bytte type grøt...? kanskje det er noen som er litt mildere mot magen....??? hun har bare fått litt grøt 3 ganger så jeg veit ikke om det går seg til jeg...??? hun er ca. 4 måneder... takker for svar:o)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Min fikk vondt i magen etter grøt, fram til han fikk bæsja- så var det greit. Han ble mer urolig om natta også. Men det gikk seg til, tok kanskje en uke ca. Det er sikkert veldig individuellt. Hos oss hjalp det ikke å bytte grøt.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 okey....for hun har ikke bæsja enda heller...så da bare venter jeg i spenning...hehe...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå