Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Får far penger i pappapermisjonen når han er selvstendig næringsdrivende...? Fra hvor i så fall...?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil (det hender jo.. ) så er det slik at selvstendig nærinsdrivende uten ekstra forsikring får 65% av sin inntekt (sikkert max 65% av 6G) Hvordan disse prosentene løses hvis du tar ut 80% dekning vet jeg ikke.. Var jo ikke allverden hjelp dette da..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Uffda...der røyk den pappapermisjonen da. Dersom han hadde fått full dekning,hadde det kanskje vært et lite håp om at han tok ut pappapermisjon - nå kan jeg bare se langt etter det.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Ja, altså.. som jeg sa.. jeg vet ikke 100%, så jeg ville sjekket med noen andre først. Sjekk med NAV. Mulig forresten at det er forskjell på enkeltmannsforetak og AS..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Kan dessverre ikke svare deg, men har et annet spørsmål om pappapermisjon: Noen som vet hvordan det er når far er lærling? Kan han da da ut permisjon, og hvordan blir det med penger? Han har hatt fast jobb fram til august 07, og starter da som lærling. Barnet kommer i september 07.
<3LillePrins<3 Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 når man er lærling er man jo fast ansatt, så han skal jo få pappapermisjon. men hvordan de regner ut utbetalingene vet jeg ikke, dessverre...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Ett til om pappamermisjon.. Viss mor å far ikke bor sammen, kan da pappa få pappaermisjon for å hjelpe mor?
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Det går vel an å ta en tlf til trygdekontoret og høre på mandag. Eller gå på nav.no der har de mange opplysninger om detta.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 har du en link på det på nav? e finn det ikke serru =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå