Sibas Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg digger å komme hit om morran med kaffen min. Da leser jeg nattens innlegg mens jeg virkelig koser meg. Det som desverre forstyrrer kosen er bedritne anonyme som må komme med moralt piss å ødelegge! Vi som står med nick er de eneste og beste kranglere her inne og alle andre ser vi ned på med ekle glis om munnen!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hvem i all verden er du? Har aldri sett deg her inne før, jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hva? Jeg er jo anonym! Mest aktive bruker her inne, skulle jeg tro...
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Ser igrunn ikke deg heller..*lol* den var god virrevera =0))
Sibas Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 Kommer heretter ikke til å svare anonyme innlegg da de rett og slett er litt vanskelige å få øye på.
snirkeline Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 He,he,hatt problemer med det du også? Igrunnen enig med deg,tror ikke jeg gidder å bruke mer tid og krefter på å lete mer jeg heller:-)
Sibas Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2007 Føler de er som virus liksom. Små, lager sur stemning og vanskelige å bli kvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå