Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Omg dagen er kommet!!!! Jeg skal visst over til 3.trimester idag... Kan ikke fatte det jeg.... =) =) Årh.. kommer til å savne 2.trimester alså... håper det er greit at jeg stikker innom iblant...? Kos dere videre alle sammen!!! Og MASSE lykke til videre på ferden!! Vi sees nok snart over på 3.trimester!!! =)=)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Ska holde av plass til deg eg lille venn;) Du kommer snart over du og!!! =)
Neetamor-mednyspire Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 lykke til=) og klart du må droppe innom=)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Takk;) det kommer jeg nok til å gjøre=)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 så gøy da;) da prates vi om ikke så lenge=)
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 du ska egentlig isje inn før imårå for då e du 28+1 hehe.. eg komme på tirsdag eg, trives så godt her inne eg :-D hahaha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå