Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hadde kramper i leggen idag tidlig,som liksom ikke ville slippe helt:( Og nå har jeg vondt i leggen og det prikker nedenfor der igjen og i foten,akkurat som jeg har maur i beinet....Er dette normalt?? Akkurat som om beinet døvner bort samtidig som det er vondt....Gjør vondt når jeg vrir på beinet også,kjennes ut som at det sitter i en muskel Hater disse krampene
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Ja, hadde det en del ganger. Men hos meg kom det som regel på natten. Våknet av at jeg hadde kramper og kjempe vondt i leggen, måtte opp og stå, var grisevondt, men gikk over etter at jeg hadde pint meg selv til å stå å vrikke på benet i 5-10 min. Vet ikke hva det kommer av da.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Det er ikke "sånnå" strekk da ? (sene-strekk?) -det hadde jeg endel av.
suseduse Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Veeeldig vanlig, spesielt på slutten og når du sover! Husker et par netter jeg våkna av det og hoppa rundt senga for å prøve å få det til å gi seg, samboer fikk seg en god latter da
pøber´n & je Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Ja det er vanlig. Det sies at om man knyter en ulltråd rundt hver ankel, så hjelper det. Om det stemmer, det vet jeg ikke
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Ja det er mest på natten jeg har disse krampene også,men det er den prikkingen jeg lurer på egentlig,at det føles som at beinet/foten døvner bort... Kan ikke huske at det var sånn i forrige svangerskap...Krampene hadde ,men ikke den prikkingen i beinet dagen etter..
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hvor langt er du kommet i svangerskapet ? Det kan være noe som ligger og presser på en nerve i ryggen også. Jeg har det mye ellers (har ryggproblemer) og da prikker det/dovner benet på en måte bort. Legen min sier at det mest sannsynlig er en nerve som ligger i klem
Blue Lady Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Helt vanlig. Jeg får også vondt i flere dager etter en krampe. Har også slitt med urolige ben, som du sier masse maur i beina. Jeg begynte å ta magnesium, og da forsvant maurene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå