Gå til innhold

Flere som opplevde dette i svangerskapet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kramper i leggen idag tidlig,som liksom ikke ville slippe helt:(

Og nå har jeg vondt i leggen og det prikker nedenfor der igjen og i foten,akkurat som jeg har maur i beinet....Er dette normalt?? Akkurat som om beinet døvner bort samtidig som det er vondt....Gjør vondt når jeg vrir på beinet også,kjennes ut som at det sitter i en muskel :(

Hater disse krampene :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde det en del ganger. Men hos meg kom det som regel på natten. Våknet av at jeg hadde kramper og kjempe vondt i leggen, måtte opp og stå, var grisevondt, men gikk over etter at jeg hadde pint meg selv til å stå å vrikke på benet i 5-10 min.

Vet ikke hva det kommer av da.

Skrevet

Det er ikke "sånnå" strekk da ? (sene-strekk?)

-det hadde jeg endel av.

Skrevet

Veeeldig vanlig, spesielt på slutten og når du sover! Husker et par netter jeg våkna av det og hoppa rundt senga for å prøve å få det til å gi seg, samboer fikk seg en god latter da ;)

Skrevet

Ja det er vanlig.

Det sies at om man knyter en ulltråd rundt hver ankel, så hjelper det.

Om det stemmer, det vet jeg ikke

Skrevet

Ja det er mest på natten jeg har disse krampene også,men det er den prikkingen jeg lurer på egentlig,at det føles som at beinet/foten døvner bort... Kan ikke huske at det var sånn i forrige svangerskap...Krampene hadde ,men ikke den prikkingen i beinet dagen etter..

Skrevet

Hvor langt er du kommet i svangerskapet ?

Det kan være noe som ligger og presser på en nerve i ryggen også. Jeg har det mye ellers (har ryggproblemer) og da prikker det/dovner benet på en måte bort. Legen min sier at det mest sannsynlig er en nerve som ligger i klem

Skrevet

26+3...

Skrevet

Helt vanlig. Jeg får også vondt i flere dager etter en krampe. Har også slitt med urolige ben, som du sier masse maur i beina. Jeg begynte å ta magnesium, og da forsvant maurene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...