Espoir Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Min datter på 2, 7 er på tur med barnehagen i dag, og de skal kjøre buss. Da jeg leverte henne i morges så jeg at noen andre hadde satt fra seg et barnesete i barnehagen. Ble litt bekymret: burde jeg også hatt med det? Jeg trodde ikke det var mulig å feste sånne seter i en buss jeg, selv om det er fremovervendte seter? Lar dere barna reise på bussturer uten å være festet i eget barnesete?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Tror ikke de har seler på bussen ungene bruker her en gang, hehe... Så nei, sete blir ikke avlevert da, de ville uansett ikke ha klart å feste dem.
A4 Husmor.... Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hadde ikke tenkt på det en gang! Barnehagen hadde vel gitt info. hvis de ville at man skulle ha bilstol med
Espoir Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Fint, takk for at dere svarte. Jeg tenkte jo heller i på det, men ble litt i tvil da jeg så at noen andre gjorde det-
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 De har seler på noen busser og til å med egene barneseter, går sikkert bra uten, gutten min på 3år og 4mnd var nettop på en busstur med bhg, han sa han satt med en voksen og hadde belte ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå