Gå til innhold

Hvis menn fikk menstruasjon......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis menn fikk menstruasjon det hadde kanskje ikke vært så bra.

For det finns ingen grenser for hva menn er stolte av!

 

Jeg tror de ville skrytt av hvem det var som blødde best,

og om hvor vondt det gjorde, og hvem som tålte aller mest.

 

Og en gang i måneden ville mannfolk ha en uke fri.

Å synes synd på seg selv er no' som virkelig tar tid.

 

Det ville bli reklame for tøff og hard tampong,

med fengende navn som "Bløder'n", "Rambo", og "James Bond".

 

Og størrelser som "mini" og "normal" vil gå ut av produksjon.

For kun "extra large" holder, ved en mannlig menstruasjon.

 

Hvis menn fikk menstruasjon; ville noe vært annerledes da?

Ja, da ville mannfolka hatt enda mer å skryte av!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He,he,har vel mange ganger ønsket at vi fikk slippe,at mennene skulle hatt det isteden,men nå ble jeg virkelig usikker...?

 

Er redd for at det er nok sånn det hadde blitt ja:-)

Så da får vi vel bare være glad for at det er oss som har det,må jo tross alt være bedre det:-)

Skrevet

sjikeli bra azz

  • 6 måneder senere...
Skrevet

Hmm.. Som kvinne må jeg bare si at vi har kanskje litt lite selvinnsikt? Vi er vel ikke sååå mye bedre selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...