Fabelaktiv Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 overta det NYE huset vårt.. altså rekkehus (og bare nytt for oss, ikke nytt nytt kan du si) vi har en mnd til å komme oss over i det nye før leieavtalen vår går ut så det er plenty av tid til å pusse opp... ulempen er at jeg må ta det med ro og ikke male med oljebasert maling.. ugh
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Så gøy=) Kan du ikke få tak i sånn maske med luftfilter? det har gubben skaffa til meg=) Kjedelig å ta det med ro når det er så mye du sikkert vil gjøre.. Men lykke til med nytt hus da=)=)
boble <3 Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 OJ oj så spennende Fabel:0) Lykke til med flytting og opp pussing... Skal fikse oss kjellerstue her, så blir litt maling, parkettlegging osv her også... Vi savner deg her i Trondheim, komme å besøke oss igjen?
Hva skjer'a?♂ Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Så gøy! Gratulerer, det blir spennende:-) Vi holder på å pusse opp litt i leiligheten, kaste og rydde plass, male osv. Men jeg jobber fullt ennå så det går saaaakte her:-)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 ååå så kjekt!!! grtulerer!! Lykke til med flytting...
Fabelaktiv Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Takk så søte dere er Kommer forhåpentlig til trdheim igjen i løpet av juni
boble <3 Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Juhuuu. Gi oss beskjed så blir det nytt treff:0)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer med nytt hus!! Kos dykk med oppussing og flytting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå