Gå til innhold

Hjelp meg !!!!! PLIIIIIS


Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på og bli sprø her. Har ikke sovet en ordentlig natt på flere uker... Har ei på 4,5 mnd som har spist hver 2. og 3 time om natta, men nå de siste to ukene har hun begynt å spise med 1,2 til 2 timers mellomrom. Får jo knapt lukket øynene før hun våkner igjen og skal ha ny runde. Har prøvd å pumpe meg på formiddagen og gi flaske på kvelden, og det hjalp første to nettene, også var vi tilbake i gammel rytme igjen. hun har også vanskelig for å roe seg igjen etter at hun har spist, og jeg må legge henne til både 2,3 og 4 ganger før jeg får lurt henne opp i senga igjen. Har prøvd å gi litt mme, men det hjalp ikke stort det heller. I går begynte vi med smaksprøve på most potet. Men hvor fort kan jeg øke porsjonene??? Hun blir jo ikke så mett av et par t-skjeer, og jeg begynner å bli desperat etter litt nattesøvn her.

Har også tenkt å begynne med Hirsje grøt etterhvert, men må jo gi den lille magen litt tid før jeg kjører full pakke med middag og kvelds. Merker jeg ikke koser meg like mye med tulla lenger, fordi jeg er så sliten etter natta. Da blir jeg litt lei meg...

 

I natt var jeg oppe med henne i 3 timer. Tror jaggu hun sliter med litt tann smerter også jeg. Hun skulle bare ha pupp hele tiden, og ville ikke ligge i senga si. Og når jeg endelig fikk henne til å sove, så gikk det 1,5-2 timer, også på'n igjen.

 

HVA SKAL JEG GJØRE!!!!!????????????

 

Nå sover hun i vogna, så nå skal jeg gå å bikke på sofaen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Høres veldig slitsomt ut. Jeg begynte å gi litt gørt om kvelden før småen skulle legge seg, og det hadde veldig god effekt. Han får enda bare halv porsjon grøt, og kun om kvelden. Men det var det som skulle til.

Enkelte barn får ikke nok gjennom bare melk når de har passert 4 mnd. Og da kan det være lurt å muligens prøve med litt mer fast føde. Noen skjeer for dagen og øk gradvis. Hvor fort du kan øke kommer jo an på¨hvor godt småen tåler det. Men du kan jo forsøke litt mais grøt om kvelden. Er ikke sikkert det hjelper, men kanskje verdt et forsøk?

Lykke til! Håper du får en god natt i natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...