Gå til innhold

Da måtte jeg visst flytte over til Juni-klubben


tina 79:)

Anbefalte innlegg

Heisann jenter!

 

Hadde termin 30 mai, men mini vil ikke ut ennå, så da blir det et lite juni-barn istedet. Jeg er to dager på overtid i dag.

 

Skal føde på ABC på ullevål, og håååper at noe skjer nå til helgen siden jeg plutselig har fått høyt BT og må følges opp der annenhver dag med urinprøve og BT-målinger. Det er kjedelig å dra til føden hele tiden uten at jeg faktisk skal føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit, sjølv om du sikkert ikkje har så lyst til å vere her ;) Men det skjer vel noko snart! Kryssar fingrane for at det skjer noko i helga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg også! Håpet i det lengste på et mai-barn, men en juni-gutt er heller ikke å forakte;) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

junibarn her å.termin 30 mai.spennende å se hvem som blir den første.hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er gått over til juni eg og..11 dager på overtid.terminen var 25 mai.. Blir igangsatt i morgen so da skjer det noko innan dei neste 3 dagane etter eg er blitt sett i gang:)Endelig skal det skje noko sjølv om eg gler og gruer meg på ein gang.Første barnet vårt så det blir spennande.Etter 11 dager på overtid er det ingen liten baby som kjem,men ein liten stor prins:)Lykke til til alle som fremdeles venter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...