nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 sitter og ser på frokost-tv, mye spennende å gjøre med ost... men jeg er litt skeptisk til muggosten....
smakk Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Nei!! Blæh.. Men mange som liker det da. Moren min lager ofte pastasaus med blåmuggost, den er veldig populær (bare ikke hos meg )
krokofant666 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Å spise noe med hår på byr meg i mot. Akkurat det samme som å spise noe som en får diplom for å spise. Da tenker jeg på smalahodet.
Nickey Mouse Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Nei! En på jobben pleier å spise det, og det lukter seriøst oppkast av den osten han spiser.
*Kleopatra Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Nei! Og jeg spiser omtrent alt, men ikke muggost!
"Frostpinnen" Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Ja er kjempeglad i det. Men det blir jo litt som med vin , noen må utvikle smakene for å like det... feks mange begynner med en søt hvitvin før de lærer seg og like halvtørr....tørr og til slutt kan sette pris på en god rødvin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå