Gå til innhold

Misunner dere...

Mamma'n til Martin & Mille :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De store flotte magene deres :)

Er selv i uke 9 bare... Vil ha stoooor flott mage nåå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få min mage billig=)) he,he

Men vil gjerne ha bebisen når den e klar da..ok

Skrevet

He he. Spørs om du syns det samme når du omtrent ikke klarer å snu deg i senga. Knyte sko er et prosjekt du har gitt opp for lenge siden. For ikke snakke om barbering... MEN jeg husker veldig godt hvordan det var, og tiden går fort skal du se!

Skrevet

Og når du våkner x-antall ganger i løpet av natta for å snu deg,og så må du på do i halvsøvne... Hehe.. Og når magen er i veien når du skal gjøre diverse ting..

Men det er gøy når folk reiser seg for deg på bussen,ser på magen din og smiler,holder oppe døra for deg og sånt:) Og så er det såååå mange fordeler for man slipper masse kjipe arbeidsoppgaver og sånt hjemme fordi det er for tungt eller at man ikke kan bevege seg i diverse stillinger:) hehe..

Skrevet

Ikke hør på dem som sier tiden går så fort. Den går kjempeseint! I hvertfall frem til du ser tilbake fra hvor vi står. En leser om damer som sier at det er SÅÅÅ kjedelig å vente, og tiden går så SEINT! De samme damene (?) sier at tiden hit har gått så fort...

Skrevet

Tida går fort og sent på samme tid. Jeg syns det tooook så lang tid før jeg kom til 2.tri og 3.tri,men når jeg ser tilbake så har det gått kjempe fort. Syns uke 28+x gikk seeeeeeint,men 29 gikk kjempe fort. Kan ikke fatte at jeg er 30+0 i dag..

Skrevet

mamamaren: Hormondag idag eller?? Herregud, tiden kan jo ha gått fort til man fikk mage!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...