Gå til innhold

Min første dag på sykehusdietten !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og spiser min første porsjon med suppe, er vel sånn passe god. Målet er å holde ut i to uker, og er kjempespent på å se hve resultatet blir. Bruker den vel for å få litt fart på vektnedgangen, har spist sunt siden yngstemann ble født for snart fem mnd siden men vekten har stått stille siste tiden. Blir nå iallefall spennede å se om jeg i det hele tatt går ned :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si nå fra da, så får jeg se om jeg gidder å lage meg suppe ;)

Skrevet

Skal ikke veie meg før det er gått en uke så da kan jeg komme med en liten oppdatering !

Skrevet

pass på å trene ved siden av. kroppen tar av musklene før den ta av fettet, og hvis du går opp igjen når du er ferdig, sitter du med dobbelt så mye fett.... og det er jo kjipt! bare ett tips :o)

syns du er kjempeflink hvis du holder ut, jeg orket ikke å lese gjennom hele engang, jeg... he he

Skrevet

Ok, takk skal du ha ! Blir vel ikke så veldig mye trening på meg for tiden siden jeg er alene med ungene disse ukene, får satse på at det er trening i seg selv !

Skrevet

Den skal jeg også prøve! Må få litt fortgang her...bikinisesongen kom så plutselig gitt..;) Finner du oppskriften på nettet?

Skrevet

Kan man gå på den når man ammer et barn på over 1 år mon tro?

Er ikke krise om jeg mister melken!!!

Skrevet

Er veldig mye løk i den da, selv ammer jeg ikke så da går det jo greit.

Skrevet

Hehe, han får jo løk i middagen sin, så jeg ser ikke hvorfor det skulle gjort noe gjennom melken.

Spiser løk ganske ofte selv jeg og da.

Han har ikke reagert på mat jeg spiser siden han var 4 mnd. Og det er nesten 10 mnd siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...