Kari-mor :) Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hun fylte 1 år denne mnd. Hun vil ikke stå og reiser seg heller ikke opp etter noe. Hun krabber ikke, bare åler seg bortover. Vet at alle barn er forskjellig, men det gjør det ikke lettere at alle "maser" om hun har begynt å gå osv. Også får jeg jo nesten alltid den kommentaren om at jenter er jo som regel tidligere ute.....men ikke denne jenta! Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe henne i gang? Det skal vel helst bare komme av seg selv....!
snirkeline Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Sånn hadde jeg det også,med jenta mi:-) Hun krabbet ikke før hun var nærmere året,og gikk ikke før rett etter 15 mnd. Kjedelig med alle kommentarene...men kommer nok snart skal du se,og da skjer ting fort:-)
imsdal med julesmak Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Det skal absolutt helst komme av seg selv, og hvis du overdriver pushing så kan det faktisk bare gjøre vondt verre. Lillegutt her lærte forresten først å krype etter at han kunne gå. Det er en misforståelse i samfunnet om at alle barn går før de er ett, det stemmer ikke og det er ikke unormalt å ikke gå før de har passert 18 mnd. Bare ta det med ro og nyt tiden før hun begynner å springe mens du kan. Er du veldig bekymret kan du jo eventuelt ta det opp på helsestasjonen )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Det kommer nok snart! Gutten min var over året før han reiste seg opp, men plutselig en dag fant han ut at det gikk an å stå på beina! Han var 13 1/2 mnd før han krabbet. Før det bare dro han seg frem på magen.
Solitude Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Syns ikke hun er treg, men helt normal Generalisering som: jenter er som regel tidligere ute irriterer meg. Fordi det er jo slik at barn utvikler seg i forskjellige tempo og det gjelder både gutter og jenter. Syns du bør ikke la andres kommentarer gå inn på deg, de er ofte sånn typiske ting man sier.... Akkurat sånn som : Ohhhh, så stor du har blitt .. Uten at det nødvendigvis er gjennomtenkt først.
Kari-mor :) Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Tusen takk for svar jenter!! Ble lettet nå som jeg så at hun ikke er den eneste som tar livet med ro Jeg bryr meg ikke om det selv, men etter å ha fått så mange kommentarer så må jeg innrømme at jeg beygnte å tenke endel på det. Men en dag så går nok jenta mi også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå