Mor til en stor og en liten Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 http://www.femina.no/php/art.php?id=383469
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 har tatt den c",) dumme testen... hihihii...
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Tok den nettopp ... og med 6 uker igjen til termin får jeg følgende beskjed: Ikke akkurat nå. Livsstilen din i dag er ikke helt forenlig med familielivet. Du venter nok litt med familieforøkelsen. Hmmm, hvor gikk det galt tro? Jeg var da ikke så barnefiedtlig innstilt, sånn ganske normalt vil jeg tro. Jaja, vi får håpe gullet (som er veldig planlagt og ønsket) får det godt hos oss allikevel!
Mor til en stor og en liten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Tror det må være noe galt med den testen jeg. Fikk samme svar: "Ikke akkurat nå. Livsstilen din i dag er ikke helt forenlig med familielivet. Du venter nok litt med familieforøkelsen."
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 samme svaret som jeg fikk det... Det er sikkert noe feil med testen..hehe...
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Det svarte fikk jeg også.. Ikke akkurtat en test å stole på nei.. He he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå