Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Fuker det? Kjøte sånne til jenta mi på snart 3 år, men er det noe vits egentlig?
snirkeline Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Så en pakke i butikken i går,men litt tidlig å begynne med her enda. Hva er det som skal være forskjellen på de og vanlige bleier?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 De absorberer visst ikke like bra som vanlig bleier, slik at barnet kjenner at h*n er våt i bleia...
snirkeline Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Ok.Får kanskje prøve det etterhvert da.Var ikke kommet sånne da de andre to her var små.Men vi får vel vente til neste sommer tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå