Murmeline Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Ser ut til å være tannebiss på gang, liten strek der nede... Sutrete, JA! Eller funker det bedre med en drink til mor kanskje? Hehe...
Vildur Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg trodde heller ikke det funka, men etter å ha prøvd uten skjønte jeg at det faktisk virket litt!
ScaryMama Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg syns ikke at det funker i det hele tatt, men det er kanskje fordi det er vanskelig å få smurt på ordentlig siden Nikolai nekter å åpne munnen.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 vet ikke enda, noen ganger stilner gråten og noen ganger hyler han bare mer.... litt sånn fifty fifty her
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 tar litt på fingeren min å prøver å smøre på men virker som han bare suger det av.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Vi er veeeldig glad i dentinox... Har hatt god effekt på Embla, men det er bare ved "kløe" ikke ved skikkelig vondt. Da sverger vi til en kombi av dentinox og paracet... Så får lille "rekordbabyen" tenner nå likevel?! Blir ingen rekord av det;)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 ta litt på fingen din så kjenner du at den føles "rar" etter en stund så det virker nok litt
ina:) Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 jepp, syntes også det virker som om det lindrer på den værste kløinga og i det tanna bryter/kommer igjennom, er det kombi som nevnt over her med stikk pille og dentinox :=)
@nneliten Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Dersom det bare er litt sutring er Dentinox super, men dersom det er virkelig plagsomme tannfrembrudd sier jeg som de over: kombinasjon Dentinox og paracet!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Samme her. Virker som han bare sleiker det bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå