Gå til innhold

Dentinox- virker det, eller bortkastet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til å være tannebiss på gang, liten strek der nede... Sutrete, JA! Eller funker det bedre med en drink til mor kanskje? Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde heller ikke det funka, men etter å ha prøvd uten skjønte jeg at det faktisk virket litt!

Skrevet

Jeg syns ikke at det funker i det hele tatt, men det er kanskje fordi det er vanskelig å få smurt på ordentlig siden Nikolai nekter å åpne munnen.

Skrevet

vet ikke enda, noen ganger stilner gråten og noen ganger hyler han bare mer.... litt sånn fifty fifty her

Skrevet

tar litt på fingeren min å prøver å smøre på men virker som han bare suger det av.

Skrevet

Vi er veeeldig glad i dentinox...

Har hatt god effekt på Embla, men det er bare ved "kløe" ikke ved skikkelig vondt. Da sverger vi til en kombi av dentinox og paracet...

Så får lille "rekordbabyen" tenner nå likevel?! Blir ingen rekord av det;)

Skrevet

ta litt på fingen din så kjenner du at den føles "rar" etter en stund så det virker nok litt

Skrevet

jepp, syntes også det virker som om det lindrer på den værste kløinga og i det tanna bryter/kommer igjennom, er det kombi som nevnt over her med stikk pille og dentinox :=)

Skrevet

Dersom det bare er litt sutring er Dentinox super, men dersom det er virkelig plagsomme tannfrembrudd sier jeg som de over: kombinasjon Dentinox og paracet!

Skrevet

Samme her. Virker som han bare sleiker det bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...