Noddy78, en av hver! Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Var så fint! Har prøvd i flere uker idag, og så sparket h*n skikkelig hardt, men mannen min kjente ingenting, så skulle han til å stå opp men jeg ga meg ikke, så plutselig spør han, var det et spark? Og det var det!!!! Så utrolig koselig at han endelig får ta del i det! Er 23+5 i dag og har kjent spark siden 18+2-3..
Mor til en stor og en liten Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Åh, så gøy da :-D Sambo kjente spark og så at magen rørte på seg på onsdagskvelden, var da 19+1 iflg ul termin. Har kjent spark siden 16+3. Han syns det var helt utrolig også fikk han sett lillegutt på ul igår :-) Tror han føler seg litt mere innvolvert og skjønner mere hva som skjer nå. Er jo vanskelig for mennene å sette seg inn i det som foregår inne i magen vår.
Ginger-mor Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Var det med hånden? For kjæresten min legger øret og kinnet inntil magen når jeg ligger på ryggen, og da kjenner han kjempegodt. Vi kjente liv første gang samme dag, og det var så gøy! (Da var jeg ca 18 uker)
Noddy78, en av hver! Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Det var lurt å legge hodet inntil! Vi har bare prøvd med hånden til nå, skal få han til å legge hodet på magen min i kveld! Takk for tipset! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå