Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 www.bebeconfort.com Utrolig praktisk å snu den utover for å sette inn ungen ! Ulempen er at den er kun forovervendt da...
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Ikke dum ide nei, men som du sier, den er forovervendt så da blir en slik stol uaktuell uansett for vår del. Kanskje du kan komme opp med noe slikt på bakovervendte også etterhvert? :-)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Ja, når ideen er der, bør ikke det være noen umulighet.
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jaaa! Jeg vil ha den!!! Jeg har i all de årene irritert meg over at bilstoler er upraktisk i bruk, skader bare ryggen til den som setter barnet til daglig inn i bilen, særlig når en har gravidmage. Tror det må stå en kvinnelig designer bak! Det med forovervendt er sikkert en ulempe, men vi fant aldri en bakovervendt som passet i bilen vår heller. I hvert fall ikke hvis både mamma og pappa skulle også være i bilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå