Prins&Prinsessa Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Kjøpte noe greier på en butikk for 9dager siden. Skal ikke ha det likevel. Så lurer på om jeg kan bytte det inn mot kontanter igjen? Eller er fristen på 7dager?? Tenkte å kjøre en tur i dag når gubben sette opp grillen.
smakk Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Det kommer helt an på den enkelte butikkens policy. Det pleier ikke å være noe problem om det kun er 2 dager over fristen, såfremt det er en vare som fortsatt er i salg. Hvilken buikk er det?
Prins&Prinsessa Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 reflex på nordås utenfor bergen
smakk Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Å, da har jeg ikke peil.. Men større kjedebutikker pleier generelt å være greiere på dette en små, enkeltstående butikker.Du kan jo ta en tlf og spørre før du reiser ut?
Prins&Prinsessa Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Ja,tusen takk! Skal ringe de å spørre. For varen er jo enda i salg. Var bare det at jeg ikke har hatt bil og varen ikke passer her i huset. Så håper det går bra. Men tusen takk uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå