Gå til innhold

Hehe...Dagbok fra en MANN.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære dagbok,

 

Jeg har akkurat fylt 44 år, og min samboer ga meg en uke med

personlig trener i fødselsdagsgave.

 

Nå er jeg i og for seg fortsatt i kjempeform, jeg spilte tross alt

fotball til jeg var 20 år, men det kan jo være morsomt å få røre litt på

seg.

 

Jeg ringte til treningssenteret og bestilte tid med en personlig trener.

Jeg falt for Linda, som er en 26-årig jente som bortsett fra jobben som

personlig trener også er aerobicinstruktør og modell for badeklær....!!!

Det er hun som er grunnen til at jeg skriver det her, hun ba meg skrive

dagbok for å holde orden på mine fremskritt. Det er mandag det gjelder.....

 

Mandag:

Jeg stod opp kl. 06.00. Det var skikkelig tøft å stå opp så tidlig,men

da jeg kom til treningssenteret, der Linda ventet i

resepsjonen, ble alt helt plutselig mye lettere. Linda er fantastisk!

Hun har blondt hår, fantastiske blå øyne, fin

figur og et sjarmerende smil. Vi begynte med en rundtur på

treningssenteret. Linda viste meg apparatene og det første jeg

måtte gjøre var å springe på tredemøllen.

Etter fem minutter tok Linda pulsen på meg, og hun virket litt

urolig over hvor høy den var. Det hun ikke skjønte var at min puls var

høy på grunn av at hun stod så nært meg i sin trange

lycra-outfit, jeg er jo i toppform ellers! Da vi tok noen sit-ups pushet

Linda på meg og jeg kjempet og stod på, selv om jeg var trøtt i magen

etter å ha holdt den inne helt siden jeg møtte henne i resepsjonen.

 

Etter treningen nøt jeg av å se på hvor smidig Linda rørte på seg da hun

trente aerobicklassen sin. Jeg tenkte på at hun var like flink der inne

som hun var med meg.

Det her kommer til å bli en FANTASTISK uke!!!

 

Tirsdag:

Jeg måtte drikke to kanner kaffe for å klare å stå opp, men til slutt

var jeg utenfor døren og på vei for å trene. Linda tvang meg til å ligge

på rygg og løfte en tung jernstang i luften. Etterpå la hun vekter på

den også! Bena mine kjentes som spagetti på tredemøllen, men jeg klarte

en hel kilometer.

Smilet jeg fikk fra Linda da jeg gikk av tredemøllen var verdt

strevet.

 

 

Jeg har det kjempebra! Dette er andre dagen i mitt nye liv!

 

Onsdag:

Jeg prøvde å pusse tennene, og den eneste mulige måten var å ligge med

hodet på tannbørsten og røre munnen frem og tilbake over den. Jeg tror

jeg har fått brokk i brystmusklene.

Jeg fikk til å kjøre bil så lenge jeg slapp å styre eller bremse. Jeg

parkerte på en handikapparkering ved treningssenteret.

 

Linda var litt ufølsom i dag, og hevdet at mine skrik forstyrret de

andre som trener på treningssenteret. Jeg har funnet ut at hennes stemme

er litt for pigg for sånne tidlige morgener, og når hun skriker til meg

får hun en nasal tone som er riktig irriterende.

Jeg fikk vondt i brøstet da jeg skulle stille meg på tredemøllen,så jeg

måtte bruke trappemaskinen i stedet.

Hvem i helvete har funnet opp en maskin som simulerer en aktivitet som

gjør heisen avleggs? Linda sa at det skulle hjelpe meg å komme i form og

øke min livsnytelse eller noe sånt. Hun pratet masse annen drittprat også!!

 

Torsdag:

Linda ventet på meg med sine vampyrlignende tenner i en grimase som

skulle forestille et smil, men den stygge formen på hennes tynne lepper

avslørte henne. Jeg kunne ikke noe for at jeg var en halvtime forsinket.

Det tok meg 20 minutter bare å knyte skoene! Linda tvang meg til å trene

med manualer. Når hun så bort, passet jeg på å springe og gjemme meg i

herregarderoben. Hun sendte Lars for å hente meg, og som straff satte

hun meg til å ro i romaskinen!

 

Fredag:

Jeg hater den lille purka! Linda er det verste menneskelignede

vesen som NOENSINNE er født på denne planeten! Idiotiske,

anorektiske lille treningsnarkomanen! Dersom jeg klarte å røre på en

eneste liten del av kroppen min uten denne forferdelige smerten, skulle

jeg slå henne med den!

 

Linda ville at jeg skulle jobbe med min triceps. JEG HAR INGEN

TRICEPS! Om hun ikke vil ha hakk i gulvet, så burde hun ikke ha gitt meg

de der (%#¤!!) manualene, eller noe annet tyngre enn en brødskive for

den delen. (Jeg er sikker på at hun har lært seg dette på

"Sadisthøyskolen", hun fikk sikkert en hedersbemerkelse i grenen "tilføre smerte"!!!!.

 

Tredemøllen kastet meg av og jeg landet på en helserådgiver. Jeg skulle

ønske at jeg hadde landet på noe mykere.

 

Lørdag:

Linda la igjen en beskjed på min telefonsvarer i morges, i det der ekle,

såkalte pigge, gjennomtrengende toneleie hun har. Hun lurte på hvorfor

jeg ikke dukket opp i dag. Lyden av stemmen hennes fikk meg til å ville

slå sund høytaleren med den første tunge gjenstand jeg kunne få tak i,

men dessverre så har jeg ikke kraft igjen til engang å trykke på

knappene på fjernkontrollen. Jeg har sett på finsk TV i elleve timer.

 

Søndag:

Jeg dro til kirken i dag med gratis busstransport for handikappede, for

å takke Gud for at denne uken endelig er slutt! Jeg ba også til Gud om

at min samboer til neste år velger en morsommere presang.

 

For eksempel en rotfylling eller en skikkelig tarmskylling..........

 

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Skrevet

gadd ikke lese dette men dette er 1 innlegget her inne, nostalgisk ikke sant?

Skrevet

Har ikke lest ,men ræææææææææææææææææææva, hvor har du vært hehe utenom å jaget sauer da=)

Skrevet

Har ikke fått noen invitasjon fra spetakkelet jeg heller!! Faens til herk... skal vi besøke skogsbitchen angelica?

Skrevet

Ja det syntes jeg, virkelig ta henne på fersken i sauejakten.......ehhhh du snekker vel ikke om de nærmeste dagene eller? =)

Skrevet

ikke akkurat den første uken nei!!! har da viktigere ting for da enn å jage innavla bygdetullinger lengre inn på de trønderske viddene:-) Men synes det er på tide at bygdetrollet seetter opp en lavo slik at vi fårr se hvordan disse skapningene lever:-)

Skrevet

Tror hun har bygget den siste *in* lavoen der, tror hun snakket noe med at det var innedo i bakken jeg, så en betydelig forbedring=) I tillegg har hun fått tørkesnor tror jeg, så da slipper hun å ha med klesvasken i armene for tørk mens hun driver med sauejakting=)

 

Men absolutt, det er på tide å besøke de skapningene=)

Skrevet

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRREEEEEEEEEEGUUUUUUUUUUUUUUUD!!!

 

-einn å rot fram et så gammelt innlægg da..*fliring*

 

Å bare så dere vet det JÆVLA fise fine BYFOLK, så pågår det ikke noe sauve jakt her!! MEN sjur (skjære for de fisefine) jakt!! Redet er borte nå, gjenstår bare å skyte hælvetes makta. Å oppi alt dette så har katta ynglet og født i løpet av ferituren, var temmelig smal der hun sto på trappa da vi kom hjem ja. Så da bars det til med kattejakt...fant 4 hårdotter, sitter igjen med 1, restn ligger på vår egen kirkegård bak garasjen!

 

Lavomærævva...tross alt oppgradert oss til husvogn, arvet ein gammel ungkars sauvbo'n åvant fjelle..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...