Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Kjære dagbok, Jeg har akkurat fylt 44 år, og min samboer ga meg en uke med personlig trener i fødselsdagsgave. Nå er jeg i og for seg fortsatt i kjempeform, jeg spilte tross alt fotball til jeg var 20 år, men det kan jo være morsomt å få røre litt på seg. Jeg ringte til treningssenteret og bestilte tid med en personlig trener. Jeg falt for Linda, som er en 26-årig jente som bortsett fra jobben som personlig trener også er aerobicinstruktør og modell for badeklær....!!! Det er hun som er grunnen til at jeg skriver det her, hun ba meg skrive dagbok for å holde orden på mine fremskritt. Det er mandag det gjelder..... Mandag: Jeg stod opp kl. 06.00. Det var skikkelig tøft å stå opp så tidlig,men da jeg kom til treningssenteret, der Linda ventet i resepsjonen, ble alt helt plutselig mye lettere. Linda er fantastisk! Hun har blondt hår, fantastiske blå øyne, fin figur og et sjarmerende smil. Vi begynte med en rundtur på treningssenteret. Linda viste meg apparatene og det første jeg måtte gjøre var å springe på tredemøllen. Etter fem minutter tok Linda pulsen på meg, og hun virket litt urolig over hvor høy den var. Det hun ikke skjønte var at min puls var høy på grunn av at hun stod så nært meg i sin trange lycra-outfit, jeg er jo i toppform ellers! Da vi tok noen sit-ups pushet Linda på meg og jeg kjempet og stod på, selv om jeg var trøtt i magen etter å ha holdt den inne helt siden jeg møtte henne i resepsjonen. Etter treningen nøt jeg av å se på hvor smidig Linda rørte på seg da hun trente aerobicklassen sin. Jeg tenkte på at hun var like flink der inne som hun var med meg. Det her kommer til å bli en FANTASTISK uke!!! Tirsdag: Jeg måtte drikke to kanner kaffe for å klare å stå opp, men til slutt var jeg utenfor døren og på vei for å trene. Linda tvang meg til å ligge på rygg og løfte en tung jernstang i luften. Etterpå la hun vekter på den også! Bena mine kjentes som spagetti på tredemøllen, men jeg klarte en hel kilometer. Smilet jeg fikk fra Linda da jeg gikk av tredemøllen var verdt strevet. Jeg har det kjempebra! Dette er andre dagen i mitt nye liv! Onsdag: Jeg prøvde å pusse tennene, og den eneste mulige måten var å ligge med hodet på tannbørsten og røre munnen frem og tilbake over den. Jeg tror jeg har fått brokk i brystmusklene. Jeg fikk til å kjøre bil så lenge jeg slapp å styre eller bremse. Jeg parkerte på en handikapparkering ved treningssenteret. Linda var litt ufølsom i dag, og hevdet at mine skrik forstyrret de andre som trener på treningssenteret. Jeg har funnet ut at hennes stemme er litt for pigg for sånne tidlige morgener, og når hun skriker til meg får hun en nasal tone som er riktig irriterende. Jeg fikk vondt i brøstet da jeg skulle stille meg på tredemøllen,så jeg måtte bruke trappemaskinen i stedet. Hvem i helvete har funnet opp en maskin som simulerer en aktivitet som gjør heisen avleggs? Linda sa at det skulle hjelpe meg å komme i form og øke min livsnytelse eller noe sånt. Hun pratet masse annen drittprat også!! Torsdag: Linda ventet på meg med sine vampyrlignende tenner i en grimase som skulle forestille et smil, men den stygge formen på hennes tynne lepper avslørte henne. Jeg kunne ikke noe for at jeg var en halvtime forsinket. Det tok meg 20 minutter bare å knyte skoene! Linda tvang meg til å trene med manualer. Når hun så bort, passet jeg på å springe og gjemme meg i herregarderoben. Hun sendte Lars for å hente meg, og som straff satte hun meg til å ro i romaskinen! Fredag: Jeg hater den lille purka! Linda er det verste menneskelignede vesen som NOENSINNE er født på denne planeten! Idiotiske, anorektiske lille treningsnarkomanen! Dersom jeg klarte å røre på en eneste liten del av kroppen min uten denne forferdelige smerten, skulle jeg slå henne med den! Linda ville at jeg skulle jobbe med min triceps. JEG HAR INGEN TRICEPS! Om hun ikke vil ha hakk i gulvet, så burde hun ikke ha gitt meg de der (%#¤!!) manualene, eller noe annet tyngre enn en brødskive for den delen. (Jeg er sikker på at hun har lært seg dette på "Sadisthøyskolen", hun fikk sikkert en hedersbemerkelse i grenen "tilføre smerte"!!!!. Tredemøllen kastet meg av og jeg landet på en helserådgiver. Jeg skulle ønske at jeg hadde landet på noe mykere. Lørdag: Linda la igjen en beskjed på min telefonsvarer i morges, i det der ekle, såkalte pigge, gjennomtrengende toneleie hun har. Hun lurte på hvorfor jeg ikke dukket opp i dag. Lyden av stemmen hennes fikk meg til å ville slå sund høytaleren med den første tunge gjenstand jeg kunne få tak i, men dessverre så har jeg ikke kraft igjen til engang å trykke på knappene på fjernkontrollen. Jeg har sett på finsk TV i elleve timer. Søndag: Jeg dro til kirken i dag med gratis busstransport for handikappede, for å takke Gud for at denne uken endelig er slutt! Jeg ba også til Gud om at min samboer til neste år velger en morsommere presang. For eksempel en rotfylling eller en skikkelig tarmskylling..........
kulepenn Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 gadd ikke lese dette men dette er 1 innlegget her inne, nostalgisk ikke sant?
Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Har ikke lest ,men ræææææææææææææææææææva, hvor har du vært hehe utenom å jaget sauer da=)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Har ikke fått noen invitasjon fra spetakkelet jeg heller!! Faens til herk... skal vi besøke skogsbitchen angelica?
Gjest Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Ja det syntes jeg, virkelig ta henne på fersken i sauejakten.......ehhhh du snekker vel ikke om de nærmeste dagene eller? =)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 ikke akkurat den første uken nei!!! har da viktigere ting for da enn å jage innavla bygdetullinger lengre inn på de trønderske viddene:-) Men synes det er på tide at bygdetrollet seetter opp en lavo slik at vi fårr se hvordan disse skapningene lever:-)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Tror hun har bygget den siste *in* lavoen der, tror hun snakket noe med at det var innedo i bakken jeg, så en betydelig forbedring=) I tillegg har hun fått tørkesnor tror jeg, så da slipper hun å ha med klesvasken i armene for tørk mens hun driver med sauejakting=) Men absolutt, det er på tide å besøke de skapningene=)
Gjest Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRREEEEEEEEEEGUUUUUUUUUUUUUUUD!!! -einn å rot fram et så gammelt innlægg da..*fliring* Å bare så dere vet det JÆVLA fise fine BYFOLK, så pågår det ikke noe sauve jakt her!! MEN sjur (skjære for de fisefine) jakt!! Redet er borte nå, gjenstår bare å skyte hælvetes makta. Å oppi alt dette så har katta ynglet og født i løpet av ferituren, var temmelig smal der hun sto på trappa da vi kom hjem ja. Så da bars det til med kattejakt...fant 4 hårdotter, sitter igjen med 1, restn ligger på vår egen kirkegård bak garasjen! Lavomærævva...tross alt oppgradert oss til husvogn, arvet ein gammel ungkars sauvbo'n åvant fjelle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå