Minigull07/11 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hihi.. Jeg skal på ultralyd på Haukeland 12.30!! Gleder meg masse!! Noen fler som skal på ultrayd i dag?
Mor til en stor og en liten Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Så spennende :-) Var selv på ul igår. Helt fantastisk!!! Gi full rapport etterpå da ;-)
is_rose *overtid* Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hei hei! Jeg skal også på ultralyd på haukeland idag ) Men litt seinere enn deg. Lykke til )
Minigull07/11 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg får ei nydelig og FRISK liten jente den 29.10!! Er så glad.. Tror jeg må ut å kjøpe meg en liten rosa ting i morgen.. Fikk mange fine bilder..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Grattis med det!!!!!!!!!!!!!!!!!!Men du vet at du kan ikkje stole blindt på at babyen er HELT frisk sjølv etter en ul sant????? Siste jenta mi manglet endetarmsopning, dette ble ikkje oppdaga på ultra..............Det er ikkje for å uroe deg men måtte bare si det, ultralyd er ingen sikkerhet for friskt barn,
Minigull07/11 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Veldig fint at du nevner dette... Vet at ultralyd ikke er 100%, men jeg har vært på 5 stk de siste 10 ukene, en av dem var hos en spesialist... De har heldigvis sagt det samme på alle timene, men følte at det var litt offisielt i dag siden jeg var på sykehuset. (hihi, er ikke hysterisk, har bare tilgang på gratis ultralyd) Men det er greit å bli minnet på at dagens medisinske muligheter ikke er fullstendige... Man må ikke få for høye forhåpninger om et "perfekt" barn.. Men akkurat nå er jeg i en lykke "boble".. hihi..
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 hei eg og var på ul i dag for å sette termin men eg var "litt" lengre enn eg hadde trodd. for eg trodde nemlig at eg var fem seks uker på vei men eg var 14 uker på vei:) er veldi spent til småen kommer, nå som faren for sp er liten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå