Gå til innhold

Matos de Locos, for engangs skyld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så spredt på msn for tiden, jeg setter i gang en matos tråd! For mammis og athena har ikke msn på dag, memo ikke på kveld og sjaman sin msn har tatt kvelden eller fått hikke eller noe, hvis hun har tid til oss mer ;´( nå som hun er blitt tynn...sukk

Så finner vi oss igjen! Jadda jadda jadda

Expat er på vei til å bli frisk etter enda en bronkitt (hurra medisin), skal ha "frihelg" med kjernefamilien=ingen gjester eller besøk, før hun blir kortvarig alenemamma (2 uker, mann på andre siden av kloden) fra tirsdag av. Vekta er heldigvis på vei ned, godt hjulpet av bronkitten... 1,6 kg fra mellommålet (knis)...

Og det skal bli fiiiint vær i helgen!

Memo, sjaman, mammis, alex&athena, Duccini, Meesah, hvordan går det med dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*memo ligger ved bassengkanten med en piña colada og lar ungene seile sin egen sjó*

Det gár bra her - sakte med sikkert nedover.. har stagnert litt, men er fornóyd med á vaere pá 65 kg. Er jo megaflink til á trene da, 1,5 time 5 ganger i uka... stár respekt av det!?!

Har ellers fjerna profilen min her inne for jeg ser meg lei pá de kjerringene som fólger med pá profilene og hvem som har bytta til hva osv osv.

Háper det gár bra med dere alle sammen :o)

Skrevet

Sjaman har bhg frustrasjoner og ellers er det SOL og strålende vær.

Msn min er helt på tryne og i kveld skal jeg og mannen se på det.

Tenker på dere masse da jenter og har tenkt at vi skulle fått et treff.

Snakket med Ducchini om det og vi tenkte til neste sommer...

Så hva sier dere jenter...Oslo sommer - 08 ???

Skrevet

Hmm, hva med HI og madrid, da?

Skrevet

H og madrid blir vel når vi blir litt rikere...

Ellers så kan jo meme og du spandere oss...for dere er jo gift med millionærer.....

Sukk tenk å kunne få byttet med dere en dag da....så deilig...Hawaii og Spania...sukk

Skrevet

Skal vi se om vi greier rekord i dagmed 100 innlegg?

Skrevet

Da må vi vekke de andre fire! For jeg skal IKKE inn på bestselgerlista igjen! Millionærer, hahahaha, ruller og ler på gulvet...

Skrevet

synes jeg så snurten av ducchini på msn jeg...

Skrevet

ellers så skjer det ikke så mye...har blitt spådd for 1.gang i mitt liv...og det var spennende skal jeg si dere...hehe

ååå har så lyst å på ferie....

Skrevet

Jo nei...går turer hver dag. Pilates en gang i uken. men skulle gjerne gjort mer. Jeg vil bli kvitt håndtakene. 65 kg sist jeg sjekket ja. De siste 5 sitter hardt. men denne uken har jeg vært såååååååååå fysen på godt at jeg nesten har gått fra forstanden..Men ja..vil noen komme og være barnevakt for meg tre ganger i uka så jeg kan trene?:-)

Skrevet

Har hun damen du lærer hos spådd deg???

Å så spennende da!

Du får fortelle alt når msnnen er på plass igjen!

Har du windows så er forresten den nye betaversjonen til MSN tilgjengelig nå!

Skrevet

Slenger bare innom for å si hei på dere

jeg er på jobb seff og det erikke så vanlig å ha på internett på dagtid her tydeligvis, he he, dvs vi har så mye å gjøre at vi rekker ikke :-)

Så nå har jeg sneket meg inn her, he he

Det er FREDAG!

Nuss fra meg

Skrevet

Dytt :-)

Og hvis ikke jeg er innom her før helgen, så GOD HELG alle sammen

Memo du går jo snart :-D

klem

Skrevet

Ducchiniiiiiiiiiiiii - god helg til deg oxo.

Savner deg masse - du má próvd á fá kommet deg mer inn pá msn pá dagtid.... nár próveperioden er over sáklart...

Jeg rekner med at meg sparker de snart sá mye som jeg er inne pá msn....

Masse klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...