Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Vi tenker oss en tur til Sverige på handletur i morgen. Det tar 6 timer å kjøre dit vi skal og tenker å overnatte en natt for så å kjøre hjem søndag. Jeg har litt over 3 uker til termin.....er litt usikker på om det er en sjanse å ta å kjøre så langt avgårde nå.....noen tanker om det??
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Tja... Strengt tatt burde det jo gå helt fint... Hvis du ellers er i fin form, og greier sitte så lenge i bil/sove i fremmed seng/handle osv...
Lykkeliten og jeg Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 hadde nok turt det. hadde det vært danskebåten eller noe så hadde jeg nok holdt meg hjemme. men en harrytur hadde gått fint =)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 jada, hvis formen er bra nok så Jeg var på seiltur til sverige for et par uker siden, gikk så fint så. Er da sykehus der borte skulle noe skje;)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Bare dra avgårde! Men stopp litt innimellom og strekk på bena Men det tipper jeg blæra vil tvinge deg til og, når du har tre uker igjen.
Trolleliten Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Ja da Jeg var borte i pinsen og har 3 uker igjen til termin Samboer som kjørte så jeg slapp det. Tror du kjenner det selv på kroppen om du er klar for det eller ei.
Aprilbebis i magen <3 Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 det hadde jeg absolute turt god tur =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå