Gå til innhold

Kvalm og trøtt - men venter på no' godt!


ღsommermage2010ღ

Anbefalte innlegg

God morgen!

 

Sitter på jobb, og er så trøtt og så kvalm... Kjipt å late som om formen er på topp, bare fordi en ikke har fortalt noe til noen - men føler at det er litt tidlig å si noe enda - 8 uker på vei. Men, nydelig vær, og fredag i lufta - så det er vel bare å bite tenna sammen og holde ut;) Den som venter på noe godt...!

 

Flere som sliter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter og sliter:-) jeg er jæ... sliten hvertfall:-) Men bare vært skikkelig kvalm en morgen. Sover middagslur hver dag. Glad jeg kan det:-) Har ikke sagt det på jobben, er bare 7 uker ca, skulle gjerne ventet lengst mulig før jeg må si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borte en stund fra jobb - sykemeldt etter div. Måtte finne på en grei unnskyldning for å være borte så lenge, og skyldte på oppkast (har hatt omgangssyke og).. Så da jeg snakket med sjefen min i dag spurte hun; du er ikke gravid da?! Er du det?!! Var litt fristet til bare å si ja, men vil drøye så lenge som mulig..Så jeg kom med et puslete "jeg tror ikke det altså..." HEhh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm og trøtt... Vanvittig sliten.. Så nå har jeg vært hjemme to dager, og er ett helt nytt menneske!! Var så sliten at når jeg kom hjem på onsdag så begynte tårene å renne med en gang jeg satte meg ned... Var utrolig godt å slappe av og sove i to dager..

Men nå er det ikke lenge til 1.tri er tilbakelagt, og da håper jeg ting blir bedre:) For oss alle!

Men for all del, jeg er kjempelykkelig midt oppi alt dette altså:) Vil ikke bare klage, for dette er virkelig etterlengtet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Sliten, å ja - når kvelden kommer har jeg egentlig lyst til å legge meg samtidig som førstemann... Men, det går jo bare ikke. Forrige gang måtte jeg bare fortelle det tidlig, men denne gangen har vi altså planer om å vente til jeg er 11 uker (etter første kontroll). Spennende og utrolig moro med en slik hemmelighet! Men, holder på å forsnakke meg hver dag - så jeg må virkelig skjerpe meg, hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...