Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 9 dager til termin i dag, nøyaktig 9 fullgåtte måneder på vei og begynner på uke 40 :-) Må innrømme at jeg hadde håper å ha født til nå, men pytt sann, nå er det uansett ikke lenge igjen, garantert, hehe... Hadde massevis av murringer og sma tak i går som jeg håpet skulle bygge seg, opp, men det gikk tilbake igjen. Var litt i natt også, våknet faktisk av en skikkelig vond murring/tak og. Men nå er det mye det samme som før. Håper bare at gårsdagen i det minste modnet litt mer slik at diverste kjerringråd vil funke for å starte fødselen snart :-) Ha en god dag jenter!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Lucky you Tenk 9 dager... Kanskje den kommer i helga Har litt murringer innimellom jeg også, og endel kynnere, særlig på kvelden. Håper det er modning, men har i grunn ikke opplevd d før så vet ikke helt. Kanskje det er slik at man kjenner mer til slikt jo fler barn man får? Men men, vi satser på at du føder i helga, og jeg i neste uke *krysser fingre og bein*
Alba44 Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Bare 9 dager igjen ja! Heldige deg, Alva )) Jammen spennende dager du har foran deg nå.. Er de kommende storebrødrene spente? Krysser fingrene for deg om at du snart har lillegutt hos deg!!! *****************************************************************
*RutIetutt* Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hi, hi - du har termin på min 30-års dag:o) Fin dag å ha bursdag det;o)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Takk skla dere ha! :-) Ja storebrødrene er spente, i hvertfall han på 4,5 år, han på 2,5 skjønner ikke fult så mye, men jeg tror begge merker spenningen. Er ikke mer enn noe få uker siden en de går i barnehage med ble storesøster og moren har vært der med babyen så de vet liksom litt hva det går i, husker at hun hadde kjempestor mage og nå er det kommet en liten baby i stede. 4 åringen var jo veldig søt her forleden da. Husker ikke helt situasjonen, men jeg måtte i hvertfall til slutt si "Nei, ikke nå lille venn, jeg er så sliten" hvor han svarer "Ja, for du har baby i magen din", "Mmmm..." svarer jeg og han fortsetter "Og det er helt på ordentlig og det!" Hehe... Måtte le litt av ham da og gi ham rett så klart.
Alba44 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Hehe...han har forståelse for at mamma er litt sliten om dagen ja. En fin, empatisk 4-åring ) Spennende dager som ligger foran dem også...
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Jeg er inne i 14-dagers sonen nå. Så få dager til ett-sifret eller minus. Håper jeg føder innen det står 0 dager. Datteren min på litt over 2 begynte å amme dukken sin her om dagen. Hun har plutselig skjønt at hun skal bli storesøster og at mamma har baby i magen. I tillegg har vi lest Emma og lillebror for henne og hun har fått sett en nyfødt kusine et par ganger. Unger er jammen smarte!! Blir spennende å se om noe skjer i løpet av de 9 dagene, Alva!!!!
Med 3 små Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Set ut til at vi ligger omtrent likt an i babyproduksjonen Alva. Har også termin om 9 dager og har to barn fra før: 4 (snart 5) og ei på 3 (som ble født 9 dager før termin). Lykke til !
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Begynner nesten å kile i magen når jeg tenker på når jeg kommer så langt.. Har 75 dager igjen nå.. Lykke til Alva!!!! Håper det skjer noe de neste 9dagene!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå