Gå til innhold

Uff hvordan skal dette gå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal liksom gifte meg i slutten av mnd men ingenting er i orden.

Vi skulle ha en enkel sommerfest dagen etter vi håper å gifte oss, men hjemme hos en slektning da vi bor i blokk. Men den måtte jeg avlyse idag fordi vi ikke har penger til det. Noe som er greit nok for oss emn vi har mange skuffede familiemedlemmer.............

Ikke har jeg sendt inn papirene til folkeregistret håper å få gjort det på lørdag venter bare på at jeg skal få forlover erklæringene i hånd.

Jeg har helt glemt å kontakte rette instanser for å ordne med sermonien også. Vi skulle bare ha det borgelig så håper vi kan få den daton vi vil ha, ellers får vi bare prøve å finne et anet sted. Også i en kirke kan prøves i så fall.

Håper jeg skal klare å få allt til å gå opp da.

Vet jeg skulle gjort allt for flere mnd siden, men jeg hadde store svangerskapskomplikasjoner på slutten av svangerskapet og lå blant annet ganske lenge på sykehuset før fødsel. Og i ettertid har ammetåka tatt emg helt og holdent.

Kjenner jeg begynner å bli ganske stressa av dette. Men vi kan ikke utsette heller for sambo sin familie bor ikke i norge og tar turen hit for dette de ar allerede betalt både flyreise og hotell. Og har ikke råd til å gjøre det enda en gang................

Nei uff det går vel på en eller annen måte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åyda, u har mye å henge fingrene i.

Men lag deg en liste over hvem om skal ringes.

jeg er en vims, og har gule post-it lapper på kjøkkenet.

Hver gang jeg kommer på at noen må ringes, kjøpes eller at noe må gjøres skriver jeg det ned og henger det opp på en bestemt plass.

Håper du blir feridig i tide da. Det tror jeg du gjør. Og du får nok en kjempe fin dag skal du se :) :) :)

Lykke til!!!

og Gratulerer :) ) :)

Skrevet

Bare til å sette i gang! Du skal nok se at alt løser seg, men fiks de viktigste tingene i dag! For hver dag du utsetter det jo større sjanse er det for at noe kommer i veien.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...