Gå til innhold

Å her har alle "emigrert"....????!!???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen, jeg kom inn nå.. Med kaffekoppen. :) Masse melk i dag.

Skrevet

God morgen, god morgen.

Ikke emigrert enda, men har tenkt å ta meg en overlegen tur ut i verden om ikke så lenge.

Da skal jeg være ydmyk mot alle jeg møter, og så skal jeg komme inn hit og være nedlatende litt senere ut på dagen.

Du da? Noen fremtidsplaner på detnedlatende planet?

Skrevet

Nei. Men jeg vil, jeg vil. Hva faen tenkte vi på da vi bosatte oss i Norge og ikke i et land med noenlunde anstendige værforhold - sånn, Mexico eller deromkring. Det regner. Og regner. Og regner.

God morgen er en klar overdrivelse.

Skrevet

*ler* Nei har ikke noen eksakte fremtidsplaner.

Skal ha en overlegen tur til frisøren i dag, der skal jeg derimot ha en skikkelig "jeg vet best" holdning mot frisøren, da vi har jevngamle barn, bare at mine er såååå mye bedre.

-etterpå skal jeg hjem til min mor å være ydmyk ovenfor alle hennes "gode" råd.

Mvh

Skrevet

-<<-...det er fordi at vi omsider har fått fint vær...hehehe

Skrevet

Hellu=0) god mårran og god dag=0) her ska d vaskes te "svigerfammen" kjæm på inspeksjon=0) *lol*

Skrevet

Er det rart folk flykter fra denne siden når formiddagsjentene dukker opp? Det er så lavmål over dere at det er til å spy av.

Skrevet

ØYYYYYYYYYYYH......hvorfor er du her da...? FLYYYYYYKT!!

Skrevet

Du,NN...Du snakker om at mange her tror de er så mye bedre enn andre her inne?Du gjør jo akkurat det samme selv jo!Du setter deg tydeligvis høyere enn disse "formiddagsjentene".Og hvis alle flykter,hva gjør du fortsatt her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...