Fraggelhysa! Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 God morgen, jeg kom inn nå.. Med kaffekoppen. Masse melk i dag.
KaMa Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 God morgen, god morgen. Ikke emigrert enda, men har tenkt å ta meg en overlegen tur ut i verden om ikke så lenge. Da skal jeg være ydmyk mot alle jeg møter, og så skal jeg komme inn hit og være nedlatende litt senere ut på dagen. Du da? Noen fremtidsplaner på detnedlatende planet?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Nei. Men jeg vil, jeg vil. Hva faen tenkte vi på da vi bosatte oss i Norge og ikke i et land med noenlunde anstendige værforhold - sånn, Mexico eller deromkring. Det regner. Og regner. Og regner. God morgen er en klar overdrivelse.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 *ler* Nei har ikke noen eksakte fremtidsplaner. Skal ha en overlegen tur til frisøren i dag, der skal jeg derimot ha en skikkelig "jeg vet best" holdning mot frisøren, da vi har jevngamle barn, bare at mine er såååå mye bedre. -etterpå skal jeg hjem til min mor å være ydmyk ovenfor alle hennes "gode" råd. Mvh
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 -<<-...det er fordi at vi omsider har fått fint vær...hehehe
RundLurt? Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hellu=0) god mårran og god dag=0) her ska d vaskes te "svigerfammen" kjæm på inspeksjon=0) *lol*
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Er det rart folk flykter fra denne siden når formiddagsjentene dukker opp? Det er så lavmål over dere at det er til å spy av.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 ØYYYYYYYYYYYH......hvorfor er du her da...? FLYYYYYYKT!!
snirkeline Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Du,NN...Du snakker om at mange her tror de er så mye bedre enn andre her inne?Du gjør jo akkurat det samme selv jo!Du setter deg tydeligvis høyere enn disse "formiddagsjentene".Og hvis alle flykter,hva gjør du fortsatt her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå