Gå til innhold

Hipp hurra for verdens beste Phantom!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du får en kjempefin dag, akkurat så strålende som DU er ;-)

Nyt dagen i en skinnende nymalt hule. Håper hele Phantomgjengen i dag virkelig vet å vise tydelig hvor mye de setter pris på deg!

Stoooooooooooor bursdagsklem og heiarop fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATTIS med dagen, kjære Phantomet!!!

Kos deg masse i dag og med venninnene på Yayas i morra :)

God bursdagsklem fra meg

Skrevet

Gratulerer med dagen.

Ønsker deg en strålende fin dag.

Skrevet

hurra for bursdag kjære du!!!!!

jeg håper at hemmelighetene i det skapet vettu det derre fryse, nei kjøle, nei der ute der hvor..... kjøleskapet ute.... inni der står det noe mamma!!!!!! jeg håper alt smakte og at barnefjesene var en god gave i dagtidilig!

også håper jeg at hele du glimrer og glitrer i gull og diamanter sånn i løpet av dagen!

:-)

god klem fra

Skrevet

Hipp hipp HURRAAAA!!!

Grattis med dagen, len deg nå tilbake, la de andre ta styringen og nyt hvordan det er å bare være deg:-)

Ønsker deg en superduper helg:-)

Klem klem

Skrevet

HÆPPY BURSDAG !!!!

i dag er dagen hvor du sitter på gullstol =)

kos deg masse.

gratulerer så mye med dagen !!!

Skrevet

Gratulerer med dagen!

c",)

Skrevet

Gratulerer me dan, gratulerer m dan, gratulerer gratulerer tarla trala trala:o)

STOR bursdagsklæm fra ho

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen i nymalt hus:-)

Håper du får en flott dag og at du blir behørig feiret..

Bursdagsklem

Skrevet

Gratulerer så mykje med dagen

klem frå Brumlefamilien

Skrevet

Hurrafordegsomfyllerdittårjadegvilvigratulerealleomkringvirundtdegnåstårogsenåvilvimarsjerebukkenikkeneiesnuossomkringdanselittfordegmedhoppogsprettogspringønskerdegavhjertetallegodetingogsimegsåhvavildumeregratulere.

GRATULERER MED DAGEN!

Skrevet

Gratulerer med dagen!!! Kos deg masse!!

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner!

Dagen idag er en finfin dag tross regnvær.

Dagen startet som det seg hør og bør...nemlig med sang og frokost på sengen. Måka hadde allerede blitt lempet inn til mamma for pupp...så da gjengen kom inn døren var han ganske så fortumlet...*ler*

Så var det tid for gaver... nydelige tegninger og kort.

Jeg fikk et stilig smykkeskrin til alle mine 5 smykker...*smiler* og så fikk jeg et kult digert sølvsmykke av phantom-mannen.

Etterpå stod vi opp og da jeg kom ned på kjøkkenet var det dekket til ordentlig fest, med levende lys og en stor pannekakekake med krem, syltetøy og friske jordbær...Fin frokost igrunnen...*ler*

Jeg kjørte alle mann alle rundt omkring...for skole, barnehage og jobb

er visst ikke spesielt opptatt av phantom-bursdager...

Så slappet jeg av litt på sofaen, frem til en venninne kom og hilste på. Vi endte på shopping i regnværet, og da fant jeg en bukse og en pen topp...(morgendagens antrekk er dermed i boks)

Så etter henting og levering av unger, dro gjengen til Oslo for å hente phantom-mannen.

Da vi plukket ham opp hadde han med seg enda en gave....men den er egentlig ikke bursdagsgave...

...endelig var den egendesignede ringen fra phantom-mannen til phantomet ferdig...bling-bling-bling-bling osv *ler*

Så rørt ble phantomet at phantom-mannen kjørte oss trygt hjemover...(var riktignok innom sushi restauranten på veien for etter at ungene er vel i seng ikveld blir det sushi og vin....)

Så en fin-fin dag...kan jeg vel trygt si at det har vært...

Skrevet

Gratulerer masse med dagen! Det høres ut som om dagen har vært perfekt. Deilig med oppmerksomhet, tid med familien, fine bling bling og kos med mannen etter barnas leggetid.

En sånn feiring er jeg sikker på at du har fortjent! Stor klem.

Skrevet

Litt forsinket men... GRATULERER MED GÅRSDAGEN, kjære deg!

Stoooor klem fra meg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...