<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 da er det endelig vår tur:) deilig å tenke på at ventetiden snart er over!
stabilo Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jepp. Herlig:) Tiden har egentlig gått fort da:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 ja egentlig! når jeg tenker over det syns jeg ikke det er lenge siden jeg ringte samboeren min på jobb og fortalte at jeg var gravid:)
tøfflus Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Ja helt merkelig følelse! Tiden etter ul i januar har bare rast avgårde for min del. Og tenk min siste uke på jobb før permisjon neste uke! Det blir rart det! Men nå gleder jeg meg til å hilse på lille tulla mi!!!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Ja det er helt sprøtt, nå er vi i juni liksom Weeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Jeg kan for min del konstatere at jeg får et junibarn no mather what nå da =) Det føles skikkelig greit å ha kommet så langt nå ja! Gleder meg sånn til å se hva som skjuler seg inni magen min Lykke til alle andre junimammaer
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Ja - og for min del så MÅ det vel bli junibarn uansett om jeg må vente 14 dager etter termin. Så velkommen kjære juni og lille baby i magen. Prøv å ikke la mamma vente alt for lenge da!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Eg satt akkurat å tenkte på det - DENNE mnd blir eg faktisk mamma!! *iih* Velkommen hit chiquitin, vi ventar i spenning!
77modell Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Jeg blir vel satt i gang neste uke!!!!!!!!! Skal inn torsdag:) Så da blir det bebis ca 2uker før.....litt skummelt egentli!
VinterSol+2 Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 JAAAAAAAAAAAAAAA VELKOMMEN JUNI!! Går i grunnen og håper på å kunne snike litt i køen jeg da, så jeg ikke ender opp som julimamma.. men alt til sin tid. baby kommer når hun vil. Men nå er kroppen sliten altså.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 ja, denne mnd blir jeg 2 barns mamma uansett om jeg måtte gå over termin!!! )) termin om 4 dager.... weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! *spennende* :oD
~hope~ i 7.himmel Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Ja, TENK PÅ DET A` ! Nå er omsider vår mnd kommet:) Så tregt som tiden gikk første halvdel.Men nå syns jeg tiden bare har fløyet avgårde.Tenk at det er så mange mdnr siden jeg satt på badet med en positivtest i hånda!) Men som vintersol nevnte her: Håper å snike litt i køen,vil helst bli Junimamma og ikke Julimamma.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. juni 2007 dagene flyr:) helt utrolig.. jeg har snart bare 2uker igjen til termin!! det er rart gitt..
*mamman til tw og bi* Skrevet 2. juni 2007 #15 Skrevet 2. juni 2007 jeg sneik i køen.hadde ikke termin før 10.juni. men ble mamma 28.mai. men lykke til til alle dere juni mammaer
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #16 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer med babyen nr2...!!! Ja tenk!!! Denne månden skal vi føde... Blir liksom så mye virkeligere når man sier det sånn...Både spennende, skummelt og gledelig... : )
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 2. juni 2007 #17 Skrevet 2. juni 2007 Ja tenk snart får vi se de små miraklene våre.. Blir helt utrolig.. Selv syntes jeg de siste to ukene har gått så sakte, men at tiden før det gikk ganske så fort... Er vel noe med at når man begynner å tenke at det kan skje ting hvert øyeblikk blir det stort sett det eneste man fokuserer på, og alt annet blekner litt i forhold... To dager til termin, men kan jo fort gå en uke eller to over. Uansett den herlige gutten vår er hjertelig velkommen når som helst nå, og han skal få all den kjærlighet, omsorg og varme vi klarer å gi ham :-) GO` GUTTEN !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå