#tutta 26# Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Lå et dikt på en av sidene her for litt siden som var så søtt,men finner det ikke igjen....Noen som kan hjelpe meg??Var noe med at babyen Lovte å ikke sparke mamman da den hadde kommet ut og at det var slitsomt å bli til en baby....Hjelp....
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 hehe.. var jeg som skrev det... sakl se om jeg finner det..
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hei mamma.. Ville bare si at jeg er her. Kjenner du at jeg sparker litt i deg? Håper det ikke gjør vondt, jeg vil bare gi beskjed om at alt er bra her inne... Av og til glemmer jeg meg ut, å sparker deg kanskje ikke på en stund. Da er det bra at du dytter litt i meg så jeg får si i fra at alt er fint. Jeg skal ikke sparke deg mer når jeg kommer ut, mamma, jeg lover! Unnskyld for at jeg gjorde sånn at du ble kvalm, mamma... Jeg gjorde det ikke med vilje.. Skulle ønske jeg kunne trøstet deg når du kastet opp og var dårlig. Jeg er gla for at det endelig er over. Jeg er også veldig lei meg for at bekkenet ditt gjør vondt, mamma... men jeg må jo ut, og det er ikke plass til at jeg skal komme meg gjennom. Jeg syns det er dumt at du blir trøtt og sliten av å ha meg inni magen, men jeg har ikke så mye energi, mamma, så da må jeg låne litt av din, og det er ganske slitsomt å bli til en baby skal jeg si deg. Jeg tror at jeg får den beste mammaen i hele verden.. En mamma som går gjennom 9 måneder med vondter bare for min syld. Og som i tillegg sier at hun gleder seg så masse. For jeg har hørt at du og pappa snakker om meg, og at dere allerede er glad i meg og gleder dere til å treffe meg. Jeg er så glad for at du har pappa... Snille pappaen min som trøster deg når du gåter uten å helt vite hvorfor. Hjelper det viss jeg kiler deg litt?? Blir du glad da? For jeg hører at du plutselig begynner å le litt når jeg beveger meg... Vi må være flinke å hjelpe hverandre gjennom fødselen, for jeg tror det kommer til å være ganske vondt for begge. Men så når vi får se hverandre å ligge tett inntil hverandre så blir alt bare bra igjen!! Vi har å se frem til du og jeg, mamma... Hilsen den inni magen.. denne??
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 ååååååå sitter her med sinnsyke rier.. leste disse søte ordene nå.. bare griiiiner og griner nå... huff.. snart får jeg se tulla mi.. skal holde ut disse smertene hvis det er slik hun føler!! hihi det kom som bestillt!!! Flink du er...
#tutta 26# Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Kjempefint dikt Miss L+ nurk...!!Det er så søtt så jeg tenkte jeg skulle lagre det.Er så koselig å lese det:)Takk:)
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Så bra at noen kan glede seg over mitt lille reflekterende øyeblikk c",)
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 bare tenk hvor hærlig dere kommer til å få det sammen!!! Masse lykke til med fødselen mimmib5, til både deg og bebien :-)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 tusen takk!!! skal prøve å ha det i fokus nå.. men er ikek lett skal jeg si deg... huff.. bare griner nå... Ha en fin dag Miss L
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 hehe... i lige måde kjære deg. Håper det går fort og problemfritt. Og når det er over og du ligger der med jenta i armene så er alt det vonde glemt.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 ja det er det jeg satser på.. holder ut mye med tanken på henen!! skulle bare ønske at riene ikke lurte meg hele tiden.. mne nå er de ganske stabil 5 min mellomrom og 55 ca sek varighet. og er så passvonde at jeg snart drar opp på kk tror jeg. Men er jo best å være hjemme så vil jo helst det så lenge som mulig.. men snart treger jeg litt trøst fra en jm eller sykepleier kjenner jeg... tenk at jeg snart får se prinsessen!!! åååå.....
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 høres lurt ut. De vet akkurat hva de skal si for at du skal føle deg bedre.. Kom med fødselshistorie etterpå da c",) og bilder!!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 ja gleder meg til å komme med fødselshistorie!! Bilder er og selvsagt inkludert!! hihihi
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 *glede seg* åååh, håper sommeren går fort!!! Jeg og vil ha bebis!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 åå ja det skjønner jeg.. er ikek sååå lenge igjen for deg nå... ( vet at det ikke var så trøstende, men....) Men du har en deilig tid i vente med mye sol og grilling og bading!!! prøv å nyyt det, så vips er sommeren over og da kommer beibisen din!!! Vet du hva du får? hvordan er formen?
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 vet ikke hva jeg får... skulle ønske jeg visste, for jeg er sååå nyskjerrig!! Formen er litt så som så. Sliter mer og mer med bekkenløsning, så det er ikke så mye jeg får gjort. Sitter mest på rompa desverre. Ikke sover jeg noe særlig heller, men det må jo uansett bli en vane med mindre søvn. Det er en overgang tenker nå jeg... Og på målstreken står den største og beste premien i hele verden.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 1. juni 2007 #16 Skrevet 1. juni 2007 huff ja det hørtes ikke så kjekt ut!! kan bare sende en god klem.. vet lt om blø, er neo herk!! håper du får sove litt pådagen eller noe da!!! blir ekstraspennende under fødselene da når du ikke vet kjønnet da!!! joho.. hihi.. ja tror nok det er verdt 9 mnd med dårlig form og noen dager med hard fødsel.. tenk at vi dyrker et nytt liv inni magene våre.. er jo egentlig helt sykt!! tror ikke det noen gang komer til å gå opp for meg at min lille prinsesse har bodd inni meg i 9 mnd... herre min hatt altså!!!!
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #17 Skrevet 1. juni 2007 jeg tenker også mye på dette... At vi faktisk klarer å lage en person inni kroppen våres. Av bare 2 celler lager vi det til et helt menneske. Og det er sykt (og av og til litt creepy) at vi har en bebi inni oss. Som overlever på det vi spiser, tapper oss for energi og gjør at kroppen og humøret våres foranndres... Det er ganske rart, for vanligvis hadde vi ikke likt en person som snylta på oss, holdt oss våkne om natta, og gjorde så hele kroppen verker. Men i dette tilfellet er det ingen vi elsker så høyt som akkurat denne personen. Det er ganske stilig syns jeg...
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 heheh helt enig med deg, litt creepy av og til.. men kjærlighete rvirkelig det størtste og viktigste i dette livet!! Helt utrolig å få oppleve noe slikt! Tenker bare på de som ikke har samme mulighet! Morsiden på min familie har slete med å bli gravid.. det å være helt grusomt!! Det er egentlig ikke lov til å klage på neo med tanken på hvor heldig vi faktisk er som får oppleve dette!! Har enda ikek født, men kan tenk meg at det kommer til å bli det mest fantstiske jeg noen gang komemr til å oppleve.. burde vært en menneskerettighete å få oppleve noe slik om man virkelig ønsker det!! HUff begynner å grine igjen, nå.. hihi
mammatilTHEODOR:) Skrevet 1. juni 2007 #19 Skrevet 1. juni 2007 så utrooooolig nydelig!! tårene triller på meg her..
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #20 Skrevet 1. juni 2007 bare gråt du... Det hjelper faktisk litt på hjelpesløsheten. Du er mye mer fattet og klartenkt etter noen (mange) tårer.. Og det er jo bra å være under en fødsel. Vi er ubeskrivelig heldige som får være gravide. Jeg tror de følelsesmessige smertene ved å ikke kunne bli mor er mye større og vondere enn både 7 mnd med bekkenløsning og en fødsel... Ikke går det over heller, og det er ingen premie i andre enden..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 1. juni 2007 #21 Skrevet 1. juni 2007 huff ja helt enig med deg.. vi kan ikek klage på det!!! vi er så heldig!!! Skal nå gå inn i fødselen men et litt annet syn.. tusen takk for at du minnet meg på hva som er viktigst!! er litt lett å glemme oppi all smerten!! ) er du sykemeldt nå eller du?
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #22 Skrevet 1. juni 2007 Har vært sykemeldt nesten helt fra begynnelsen... Er så driiita lei!!! Begynner nesten å grine hver gang jeg er innom jobben. Lengter såå tilbake. Men ekstrem kvalme avløst av bekkenløsning gjorde at jeg ble 100% sykemeldt veldig tidlig... Men, nå er det bare 3 mnd ( ++ ) igjen, så nå ser jeg slutten på kjedsomheten. I mellomtiden skal vi flytte og handle babyting og det skal være sommer, så dette går fort, det er jeg sikker på!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 1. juni 2007 #23 Skrevet 1. juni 2007 huff ja er ikke noe kjekt å være sykemeldt!!! bare gå hjemme blir man veldig sliten psyking av... Men som du sier.. snaaarter det over og nå blir det jo tyngre og tyngre så kanskje ekstra godt å få mye vile.. du får se på det slik! Så kjekt med flytting og sont da!!! er godt du har neo kjekt å spennende å se fram til.. tror det er viktig..
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #24 Skrevet 1. juni 2007 jada... skal prøve å nyte denne tiden mest mulig. Trist viss jeg skal gå å se tilbake på desse månedene å tenke at det var pyton... Vil jo ikke det. Så, humøret skal holdes oppe... iallfall nesten hele tiden.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 1. juni 2007 #25 Skrevet 1. juni 2007 hehe det er godt jobbet!!! litt er det lov å være trist å lei.. men viktigste er å dra seg sel opp på overflaten og nyte livet!!! Lykke til med det vertfall..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå