Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var i løveparken i Danmark i pinsen. Da vi stoppet bilen ved løvene, kom vi til følgende situasjon: En død hest var lagt ut til løvene nær veien. Noen løver spiste av hesten, andre lå i klynge og kikket, og noen løvebabyer hoppet rundt og lekte. Et par-tre kråker trippet rundt hesten og prøvde å få tak i litt kjøtt.

 

Vi stoppet bilen rett ved siden av løve-gjengen, hvorpå min sønn på 3 år utbryter: "Mamma, se, mamma se noen kråkemenn!"

 

Jeg hadde kanskje forventet en kommentar om løvene, ikke de kråkene han ser hver dag hjemme...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...