Gjest Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Skulle i dusjen før i dag og oppdaget noe rart på puppene... På begge brystvortene (bare ytterst på nippelen) lå det en klump... så ut som hvitt/gjennomsiktig belegg i en klump, og jeg kunne pelle det bort... Litt sånn "myke harde" beleggklumper... Hva i all verden er dette? er 25+3...
*Vi blir 5* Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg hadde akkurat samme..jeg aner ikke hva det er,jeg spurte aldri noen,men det gikk bort når jeg begynte å amme,er nok ikke no fali =)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Ok så det er vanlig altså =) noen som vet hva det kan være? kan da ikke være sopp heller... det får man jo ikke før man ammer =P er flink å gå mye uten BH når jeg er hjemme også (er så ubehagelig med BH nå som brystene er begynt å bli ganske så mye større...) så de får nok luft...
*Vi blir 5* Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeg er også litt nysgjerrig på hva det kan være,men jeg begynte å få det når jeg fik litt råmelk,kanksje no ifm det?har du fått melk? Hvis ikke det er ubehagelig eller ondt så er nok helt ufarlig tenker jeg...
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Har ikke fått noe melk enda tror jeg (selv om jeg drømmer at jeg får melk hver natt =P) men det kan jo ha noe med det å gjøre ja... kanskje bittelitt størknet råmelk? hm, ikke vet jeg, har ikke peiling på hvordan konsistensen på råmelk er... men dette er liksom samme konsistensen som størknet skolelim... hehe =P rare sammenligninger ja!
*Vi blir 5* Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 jeg tenkte også noe sånnt..størknet melk,har litt sånn enda,har ikke så mye melk lenger,men bittegranne.Hehe...skolelim ja..råmelk er gul, tykk og klissete..Bare prøv å klem på nippelen,så ser du om det pipler noe ut =)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Får se på det =) da er det ihvertfall ikke noe jeg trenger å bekymre meg for ? for har ikke vondt eller noe...takk for hjelpen =)
AE❤️ Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Hei! Er ganske så sikker på at det er råmelk som har stivnet/tørket! Hatt det samme selv, flere ganger Stort sett renner det jo, men har jeg hatt på litt trang bh eller noe har jeg opplevd at det har størknet på brystvorten!
*smula* Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har hørt at det ikke trenger å være råmelk, men en form for sukkervann. Uansett er det ikke farlig, tror det er ganske vanlig også, i større eller mindre grad/mengde. Jeg har merket det noen morgener, tror nok at det er fordi puppene har ligget i klem når jeg har sovet og presset ut noe.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Eg har høyrt at det er "smøring" for puppane, men det kan godt vere råmjølk som har stivna. Eg har hatt det lenge også, men ikkje fått mjølk enno.
VinterSol+2 Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 råmelk, eller så er det bare "døde celler" du merker sikkert at du får større "klumper" eller celler på brystvortene nå, de skal jo snart suttes på av et barn, da trenger de være litt sterkere. Dersom du kan pelle de bort, er det altså enten råmelk eller slike celler/hudklumper som har blitt gamle.
Pixie 77 Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Aha, jeg har ofte dette belegget når jeg våkner om morgenen, og har lurt litt på hva det er. Da er jeg ihvertfall ikke alene..
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Tusen takk for mange gode sar =) joda, har merket at brystvortene og området rundt er blitt mørkere og har fått sånne "klumper". godt at ting virker som det skal da=)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har også fått sånne flere ganger,men har regna med at det har vært størkna melk. Hadde min første lekkasje forrige uke. Satt i t-skjorte,uten bh og plutselig hadde jeg en våt flekk midt på. Thihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå