shanghaimoon Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jenta mi på snart 18 mnd har så smått begynt og klype om hun ikke får det som hun vil. Dette er noe jeg ikke vil ha noe av, men p.g.a at gutten vår på 3 år, aldri har gjort noe sånt (han har vært usedvanlig snill), så er jeg ikke sikker på hva som er riktig fremgangsmåte nå.. Hun har bestandi hatt en vilje av stål, men i det siste så har den begynt og blomstre for fult...;o) En liten "farsk onge" har jeg..!) Er det noen som har gode råd til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå