Trollet73 Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Her kommer et langt svar, om enn litt utenfor det du spurte om: Jeg hadde masse bøker om kortlaging, og andre hobbyer for den saks skyld, etter årelange medlemskap i ulike hobbybokklubber. De fleste bøkene forble ulest, så jeg pakket sammen ca 40 nye uleste hobbybøker og ga bort til det lokale biblioteket (som ble kjempeglad). Det er et tips til folk som har bøker de vil bli kvitt. Bibliotekene tar gjerne imot, og da får mange andre glede av bøkene. Når jeg har sett i kortlagingsbøker, så synes jeg at kortene der inni er veldig dårlige. Du er kjempeflink, og allerede forbi det stadiet som mine bøker lå på ihvertfall. Jeg anbefaler deg heller å kjøpe blader på Narvesen, og da spesielt et blad som heter Card Making & Papercraft. Det er helt genialt! http://www.cardmakingandpapercraft.com Det bladet i midten abonnerer jeg på, og har gjort det i flere år. Det er knallbra! (Jeg samler på dem, men jeg tror jeg har et ekstra eksemplar av ett eller to nr som du kan få. Skal se om jeg finner, så skal du få det med neste gang jeg sender noe til deg). Nå har jeg reklamert nok for i dag. Må passe seg, vet du...
cheni Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Da har jeg bestillt et abonnenent... ;o) Tusen takk for tipset... Jeg er med i noen bokklubber, men de har dårlige hobbybøker.
lenej :o) Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 må bare si, card making & papercraft har eg åsså. geniale blader, med en masse inspirasjon og ideer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå