Gå til innhold

hva gjør jeg nå, noen tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

herlige greier.. tassen har nett åvåkna og fått mat, men har for sikkerhets skyld bestemt seg får å ta en våken periode nå!!!! midt på natta.. hav i hule gjør jeg da?? han er 1 mnd gammel, og jeg må virkelig sove... han har drivi å flytta våken perioden gradvis utover kvelden nå, men jeg akter ikke å være våken med han i to timer nå, han var jo så og si våken hele tiden fra 11 i dag, til 18... med bare noen korte lurer.. noen gode tips til å få han til å sove?? eneste jeg vet er å legge han på magen min, men dæsken så fort de får den "uvanen".. synes dete r kos, men ikke hver natt...

noen som har andre gode tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen+??

Skrevet

Vel sov ikke mer enn 2-3 timer sammenhengenes på 6mnd jeg da, regna med at det var normalt at babyer ikke skjønner at det er natta. Hvertfall ikke når de bare er 4 uker.

Babyer trenger nærhet og kos så hvorfor ikke legge han på magen din??Han er altfor liten til at det forventes av han at han skal ligge å sove alene i senga si hver natt.

Så mitt råd er vis du ønsker søvn: kos og dull med han, så får dere en god natts søvn begge to :)

Skjønner at du ikke vil ha den uvanen, men vil du heller være våken hver natt? Noen babyer sover alene fra dag 1 mens andre krever litt mer.

Skrevet

jepp, er fullstendig klar over det :) hakke noe mot å ha han på magen om det er det som må til nå :) sånn at det er sagt... hehe... bare det at han fikk så fort den uvanen sist han var urolig, men det var av helt andre grunner da.. generelt har jeg en meget snill liten herremann :) men akter ikke to timer våken med han nå, midt på natten(vet han ikke skjønner det). men var bare o andre hadde gode tips assa, har absolutt ingen ting mot å ha han på magen. han havnernok i senga etter neste mat tid :)

Skrevet

Skjønner at du ikke vil lage dårlige vaner altså. Men når vesla mi var så liten så hadde hun kolikk å jeg var desperat etter søvn. Hun fikk desverre den vanen av å sove med meg så vi samsov i 8mnd, men så snudde hun helt om av seg selv å ville ligge alene.

Så jeg valgte å sove godt i de mnd å heller ta konsekvensene av det senere enn å gå i fullstendig tåke døgnet rundt i mndvis.

Heldigvis slapp jeg ¨å ta noe skrikekur siden hun fant ut av det selv.

Nå er hun 20 mnd å hender fortsatt at hun havner i senga mi en natt innimellom. Så lenge det ikke blir en uvane av det så er det jo bare å kos syns jeg da. Men når din er så liten så hadde jeg bare kost meg så mye som mulig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...