Solitude Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Siden det har vært tomt for den foundation jeg vanligvis bruker (Clinique) i butikkene her der vi bor så var jeg innom et parfymeri i nabo byen i dag. Og ble ganske så overrasket når jeg så at det var litt over 200 kr. billigere for akkurat samme foundationen ... Så jeg gik ut der ifra med 2 stk istedenfor 1. Og kommer til å bli en kunde der framover Men syns det var overraskende at det var så stor prisforskjell... Så jenter det er kansje lurt å sjekke priser før vi handler kosmetikk varer ? ?
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Oj,det var jo veldig stor forskjell! Ikke tilbud heller? Der kan man jo se hva butikkene egentlig tjener på varene sine,når en butikk kan ta 200,- på et produkt og fortsatt sitte igjen med fortjeneste :-)
Solitude Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2007 Kjøpte den billige i et lite parfymeri i Arendal.. Den dyre var i Estetique (usikker på hvordan man skriver det ; - )
EnJente_m_EnJente Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Hvor kjøper du den ellers da ? Risør ?
Solitude Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2007 Nope, ikke tilbud engang. Må innrømme at jeg ikke nevnte at den andre butikken tok mye mer for den... Vil jo ikke at de får en genial ide om å sette opp prisen
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Hm, hvilken butikk i byen da?? (Stikke innom )
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Jøss, trodde Estetique var relativt rimelige, jeg.
Solitude Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2007 Den som ligger i kirkegate.. lite parfymeri... Søkte bare etter Clinique forhandlere og så tok en tur innom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå