Gå til innhold

hvem er det dere kaller for engler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke helt fått med meg det :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For lang tid tilbake, så var vi en gjeng damer som fant ut at vi hadde samme syke humor. Litt barentslige... Litt latter i en grå og alvorlig hverdag gjør susen.. så vi startet å skrive engler i overskriftene, så de som ikke likte å lese slik humor slapp å bli støtt... Vi kaller en spade for en spade.. Og de som ville henge seg på de hang seg på:-)) Vi utelot ingen, gjør det ikke enda.

Skrevet

ahaaa! ja da skjønner jeg! ser i noen profiler at det står medlem av BIM`S ANGELS, og nååå skjønner jeg!

ja litt humor skader vel ingen. Kul idè ;p

Skrevet

var ikke alle som var så enige... det har vært et rent helvete med diskusjoner kan jeg love deg. Så da advarte vi med slike overskrifter:-))) Om de som ikke likte samme humor kom inn å klagde, da fikk de skylde seg selv... Skal love at vi har hatt en masse moro:-)) med pinlige sex historier, doturer.. flauser uansett lissom:-)))

Skrevet

hehe, har lest endel av de trådene ja :o) synes det er morsomt jeg da! teit at det kan bli så mye styr pga av sånt da. kjenner noen av dere hverandre privat? virker litt sånn.

Skrevet

Er jo ikke noe slemt eller farlig som skjer i trådene våres. Vi har det bare gøy, vi.-))) på våres egen bekostning:)) Vi har blitt en sveisa gjeng:-) Har mange på msn, og treffer flere av jentene ofte..

Skrevet

koselig da! så bilder av den lille bikja di, herregud, noe så nusselig! heeelt nydelig :o)

Skrevet

ja:-) han doffen er nydelig.. og han vet det selv også:-)) tihi.. han er ekspert på å spille på at han er pen... hvem kan lissom kjefte når han setter seg ned å ser på deg med store øyne? Det ene bildet av han som ligger her, der furter han:-) hehehe.. da skjønte han at å blunke med øynene ikke gikk:-) Så da la han seg ned å furta som en unge på to år:-))))

Skrevet

hehe! ja de har sine personligheter! koselig med dyr. Vi har verdens herligeste katt på 1 år. var inne på å skaffe valp i fjor sommer. men nå når jeg ble gravid er jeg egentlig glad at vi ikke gjorde det. tror det holder med å holde styr på 1 baby for min del :o)

Skrevet

Katter er herlige:-)) litt mer selvstendige enn en hund...

men å få seg hund, er som å få en baby... Og de første ukene med en valp er slitsomt... Husker jeg ikke fikk dusja, gått på do i fred, ikke handla, ikke sovet normalt...

De er små, og trenger mye kos og kjærliget med en gang.. de må ogås bli kjent med oss, bli vant til et nytt hjem, sørge at de ikke er med sine søsken mer:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...