Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 jeg lurer på hvordan man merker dette og hvor tidlig man kan kjenne antydning. jeg sliter med litt vondt i halebenet for tida og skjønner ikke helt hvorfor. Er 12 fullgåtte uker nå.
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 jeg sliter med ryggen, halebenet, hoften osv. typiske bekkenløsningsting for å si det sånn. jeg ringte legen min og spurte hun, om hun visste hva det kunne være. Det var bekkenløsning fikk jeg til svar, og hun ga meg tips osv. ring legen din og snakk med han/henne. jeg var ikke mer enn 11 uker på vei da jeg fikk det problemet.
Helga-Marie Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hei jeg har også bekkenløsning med roterende bekken sa fysoterapauten.Har kjøpt meg bekken belte hjeper noe å aldeles godt!! Anbefales !! Får kjøpt det på helse butikker det jeg kjøpte kosta 450kr men vell vert! Jeg er bare 14 uker gravid,og belte bruker jeg bare når jeg er i farta som middagslaging by gåing og husvask.MÅÅ ikke brykes når du sitter lenge eller sover.Det er som å ha på seg et kjempe stramt miniskjørt og bekkenet får vile.ANBEFALES!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå