Småbarnsmor med frysespire Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Nå er jeg så utrolig lei av å bøye meg ned for å ta opp igjen ting som jeg mister. Er skikkelig slepphendt for tiden. Mister alt mulig av slike småting (typisk). Tannkremtuben nå nettopp. Den sklei selvfølgelig under skapet. Ned på kne, hente fram og stavre seg opp igjen Ark, aviser, penner, blyanter, bestikk, kluter, klær osv. Hadde jeg bare mista noe som var tungt eller vanskelig å ha tak på, men neida. Rydda ut og vaska i vitrineskapet i går. Der var det mange fine glass med stett på, men de skulle ikke dette i bakken nei. Men kluten!!!!!!! hehe... Flere slepphendte jenter runtom? Jeg er 35+5 og i god form, så jeg klarer å bøye meg enda, selv om det ser bra idiotisk ut der jeg står breibeint og krøkete (hehe)... Men tror ikke det tar så lang tid før jeg evnt. roper på min mann neste gang oppvask-kosten eller husnøkkelen ligger og ler av meg på gulvet!! Stå på jenter!!
-spent- Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 ÅÅÅÅÅÅ...jeg har det akkurat sånn jeg også!!! Irriterende..hehe.. Ikke bare slepphendt, men senil også, hehe..
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 hei hei. ja alt bra. hehe. svarte på meldingen din i sta. jeg er så treeeeg.
1jente+1spire Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 jepp, slepphendt og med i kortids minne foreningen...
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2007 Hehe... Artig å se at flere føler det slik... Ler litt for meg selv, for jeg ser liksom for meg hvordan vi bøyer og stavrer oss opp og ned i fortvilelse over oss selv... hihi... Hukommelsen min er heldigvis kommer tilbake:) Hadde nemmelig noen uker med null husk fra dag til dag, men ikke nå lenger;) God natt....
Twins i magen <3 Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Melder meg inn i denne klubben jeg også, ja... mister absolutt ALT! Og blir sinna.... for jeg orker ikke bøye meg. Heldigvis er samboeren min stort sett i nærheten. Han bare ler og plukker det opp for meg
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Kjenner meg igjen her ja.. =) mister ting, og ikke bare en gang heller.. kan miste den samme tingen flere ganger på rad... hehe=) Er også blitt vimsete og har en gullfiskhukommelse.. Kommer med de rareste og dummeste spm.. og husker jo ingenting.. Har huskelapper hengende på tavla nå hihi=) Her en dag var vi å bestillte oss mat.. ikke før vi hadde komt i bilen måtte jeg spørre samboeren min, hva jeg faktisk hadde bestillt... Huffameg.. Og jeg hadde også heeelt glemt ut hvor vi hadde parkert hehe=)
æsj altså! Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 hehe, slik ahr jeg også det. Men vi mister sikkert like mye i gulvet når vi ikke er gravid, bare at vi merker det så godt nå når vi må bøye oss.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Hehe kansje d?? =) men de andre tingene, som om at jeg er blitt så surrete osv.. DET mååå da ha med graviditeten å gjøre heheh=)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 melder meg inn i klubben. er vimsete, senil og slepphendt. igår ryddet jeg ut av bilen og kastet kortholder med visakort og div. penger i søpla. lette meg ihjel igårkveld etter kortet. skjønte bare ikke hvor det var! det lå jo i bilen liksom. (hadde heeelt glemt at jeg hadde ryddet) hehe.. sambo sa "du har vel kasta det i søpla". kom på det da.. opp i den svarte dunken og lete etter posen med boss.. ææææsjjj!! fant det til slutt!! er det mulig!! :-D
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 hihihi:) det der kunne jeg og fått til alså godt det er flere som vimser slik =D=D
LoveInMyTummy Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 ja, det gjelder meg også. Jeg klarte faktisk å miste den hjemmelagde pizzaen oppned før den skulle i ovnen...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå