Gå til innhold

Noen flere som sliter med tett nese...

Anbefalte innlegg

Skrevet

åhh så plagsomt om natta da :):) Noen forslag som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp...her kan jeg virkelig signere...

eneste som hjelper for meg er nesespray(desverre)

har brukt det gjennom hele svangerskapet..

Skrevet

Jeg ble operert for tette bihuler i fjor, og tenke "Yes" endelig slutt på tett nese he he he- men er jo værre nå enn noen gang. Til og med snorker om natten - he he he

Men nesespray hjelper nok litt

Skrevet

er ikke særlig kult.. jeg er nok bare avhengig av nese spray blir det veldig lett.. har vert det før men har klar å venne meg av gjenn med det etter noen mnd. men nå som jeg er gravid r jeg litt tettere enn vanlig, så får slutte når bebisen er kommet og det er forhåpentligvis ikke lenge til...:D

men lykketil med nesen vertfall...

Skrevet

Har vært veldig tett de siste måndene. Er i uke 31 nå. Er nok bare nesespray som hjelper, og har også måttet ty til allergimedisin når jeg har vært på det værste.

Skrevet

Hei! Jeg liter med akkurat det samme. Og har erfart at slimhinnen i nesen fort blir avhengig! Lurt å bruke nesespray for barn- helts med så lite som 0,25 mg virkestoff (voksen dosering er 1mg) Da er det lettere å venne seg av med senere + at du tukler minst mulig med slimhinnene. Er lurt å kun bruke det om kvelden før du legger deg- Dum vane å drive å spraye seg på dagtid. Finne også nesesprayer som inneholder olje, som skal fukte og bevare fuktigheten. Syntes ikke denne hjalp så mye..har prøvd saltvann og uten å være fornøyd.. Tror det er lurt å prøve seg fram..

Lykke til!

Skrevet

Jepp, er utrolig tett om natta jeg også. Eneste som hjeper er nesespray,så for å få sove må jeg ta det.

Skrevet

Jeg bruker nesespray (den for barn), men det er vel egentlig ikke noe jeg bør anbefale. Har nå brukt det siden januar...

Jeg var slik i mitt første svangerskap også.. Dagen etter jeg hadde født trengte jeg ikke nesespray og var absolutt ikke blitt avhengig.. Håper ikke jeg har blitt det denne gang heller..

Men jeg MÅÅ ha.. Klarer ikke å sove uten og jeg må ha litt søvn. Saltvann fungerer absolutt ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...