Gå til innhold

Skriker i bilen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går greit å kjøre når hun er trøtt for da sovner hun fort men i våken tiltand er det ramaskrik,ikke med en gang,kan sitte våken litt. Er det sete det er noe galt med eller liker hun rett og slett ikke å kjøre bil? Har noen hørt om så små blir bilsyke? 3,5mnd. Har leid sete i If.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om de kan bli bilsyke.. Men kanskje hun bare rett og slett ikke liker og kjøre.. Jeg har en gutt på 3 mnd. og i bilen så har vi kjøpt en sånn frosk som henger over nakkestøtta (forran han). Den har speil sånn at jeg hele tiden kan se hva som skjer i baksete (om han griner i søvnet eller har mistet smokken o.l.). Men denne frosken er jo også litt og se på. Og den har bein som han kan sparke borti, og da er det noen fisker på magen til frosken som beveger seg. Han rekker ikke opp til disse enda, men snart tenker jeg=) Men han har i hvertfall noe og se på.. Kanskje det kan hjelpe og ha noe å se på?

Skrevet

Vi byttet til større sete vi når Embla begynte sånn.

Men hun hadde en periode fra hun var ca 3,5til 4,5 mnd hvor bilkjøring og sete bare var æsj og hyl... Hjalp endel med større sete, men som hun over anbefaler også, leker! det er genialt.

Skrevet

Har en leke som henger på sete med musikk. Det med speil er en ide for er så kjedelig å ikke se henne når vi kjører. Takk for tipset. Håper det blir bedre når hun blir litt eldre.

Skrevet

Tulla mi synes heller det ikke er noe stas med bilen. Rett og slett fordi hun ikke får beveget seg, har vært slik siden hun var rundt 3 månder faktisk.Nå er hun nesten 5 månder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...