Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva det feiler gutten min jeg altså.

Legger han kl.19 og han sover til 21-22... DA er det igang!!!

Gråter hysterisk helt til jeg tar han opp.

Tar lenger tid før jeg klarer å roe han ned.

Prøver å legge han ned i sin egen seng igjen, men han setter i å hyle så fort han har passert sengekanten.

Når han endelig har sovnet, i min seng eller sin egen, så er det ikke lenge han sover før han våkner å hyler til igjen....sånn fortsetter det hele natten. Er så sliten av lite søvn...sukk. Han holdt på slik i tre dager nå..

Han får tenner vet jeg..kan dette være årsaken tro?

Noen som har opplevd lignende? Råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være masse ulike ting. Synes du skal kontakte helsesøster og be om skikklelig råd. Kanskkje hun kan henvise til søvnekspert...

Skrevet

jeg ville ha hørt med lege eller HS for å utelukke andre kansje alvorlig ting....

Skrevet

Kjenner meg så utrolig godt igjen. Julie var sånn og det var fordi hun drømte fælt når hun sov. Rett og slett mareritt, for hun var hysterisk. når vi tok henne opp, og hun roet seg kun i senga vår. Det gikk over av seg selv når jeg kuttet ut å sette på flåklypa grand prix om dagen her. Tenkte jo ikke på at hun kunne forvrenge bilder og inntrykk hun fikk i løpet av dagen. Jeg satte den på fordi den er koselig å ha i bakgrunn, og hun likte den godt fordi det var fin musikk og masse farger. Hun så ikke mye på den, men litt innimellom når hun satt for seg selv med lekene sine som hun har på stua, og jeg drev med litt husarbeid. Jeg tenkte bare å prøve å kutte den ut for moro skyld, og da ble det slutt på drømmingen også. Kan jo være tilfeldig, men tenk over om barnet ditt får noen inntrykk om dagen som kanskje ikke er helt bra. Barn forvrenger veldig i drømmene sine, og de mest uskyldige ting kan bli skremmende desverre:/

Ikke sikkert det er dette som er grunnen, men bare et lite tips liksom.

Lykke til:) Håper du får deg noe søvn snart.

Skrevet

Kjenner meg litt igjen her... vesla her er 9 mnd. Ho søv godt fra ca 20.00 og fram til rundt 02, då våknar ho å skrik, får roa ho ned og ho sovnar men våknar MANGE gongar etterpå...søv altso litt og so er det pån igjen.(dette starta når ho var ca 8 mnd...Håpar på at det er tannplager, sia ho søv godt tidlig på kveld, men.... Blir korte netter for mamsen iallefall, og vesla er sjølv ekstra trøtt på dagen når det blir lite nattesøvn. So desverre eg har ikkje noke råd til deg, men vil sei lykke til iallefall...

.

Skrevet

hei igjen...

Takk for svar jeg fikk i går. Måtte logge av fordi Jesper begynte å gråte.

Tanken har streifet meg at det kan være at han drømmer.

Når jeg tenker meg om så fikk han en ny leke den dagen det begynte. Den bamsen til fisher prise vet dere. Den spiller og snakker når man trykker på ulike deler av kroppen dens.hmm...skal prøve å legge den bort for noen dager. Kansje det hjelper. Han var nemlig litt skeptisk til den i starten.

Håååååper for guds skyld at det vil gjøre at han får sovet bedre. Han blir jo utslitt stakkar.

Hvis ikke så kontakter jeg hs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...