Gjest Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jenta mi bare sover og sover, hun er bare våken når hun skal ha pupp. Er det normalt? Skal de ikke være noe våkne?
Amabolla Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Tror nok det er normalt når de er helt nyfødt ja. Så lenge hun spiser ca hver 3-4 time:) Mi si sov også veldig mye de første 2 ukene.Om noen uker nå så kommer du til å lengte litt tilbake til da hun sov og sov;)
Vildur Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Ja, det er helt normalt. De trenger masse, masse søvn når de er små små. Min sov sikkert 18-19 timer i døgnet de første ukene. Benytt tiden til å slappe av og kose deg, plutselig sover de mindre og krever mye mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå