Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi bare sover og sover, hun er bare våken når hun skal ha pupp. Er det normalt? Skal de ikke være noe våkne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er normalt når de er helt nyfødt ja. Så lenge hun spiser ca hver 3-4 time:) Mi si sov også veldig mye de første 2 ukene.Om noen uker nå så kommer du til å lengte litt tilbake til da hun sov og sov;)

Skrevet

Ja, det er helt normalt. De trenger masse, masse søvn når de er små små. Min sov sikkert 18-19 timer i døgnet de første ukene. Benytt tiden til å slappe av og kose deg, plutselig sover de mindre og krever mye mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...