Irmelinn m/spire Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hei, jeg har lest her inne at det er mange som er fornøyde med qxl kjolene men jeg har lest andre steder på nettet om mange som er missfornøyde. Tørr jeg å satse på at kjolen blir slik jeg vil ha den når jeg bestiller der? Er virkelig alle her inne som har kjøpt kjole på qxl fornøyde?
*Ametyst81* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg er strålende fornøyd i allefall. Det samme var skredderen som sydde den inn for meg.:-)Den var nemlig noen cm for stor rundt magen da jeg fikk den(åh for en glede:-) Datteren min sin satt som støpt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 *rekker opp hånden* Jeg er 100% fornøyd med min jeg å.En fryd for øyet er den.Gleder meg storveis til å få vist den frem til resten av verden:)Bare 1 mnd igjen nå))
Irmelinn m/spire Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Takk Nå er kjolen bestillt! Gleder meg til den kommer!
Joikaboll@ Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Min kommer om få dager, er kjempespent på hvordan den er Skalsi fra når jeg har fått den og prøvd den ;o)
Irmelinn m/spire Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2007 Ja det må du gjøre. Er det lenge siden du bestilte den?
DK+2 Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=504396422&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=3&Catg=12098&ArticleType=0&LanguageNr=20 Link til kjolen jeg går og venter på! Regner med jeg får den om under 14 dager, kanskje kortere tid, gleder meg slik!!! Skal skrive tilbakemelding her inne når jeg har fått den Flere linker til deres kjoler??
Irmelinn m/spire Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2007 Her er kjolen jeg går å venter på: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=grace+kelly&keywordType=any&pageSize=8&page=1&style=J135
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 ÅÅ den var nydlig da! Når var det du skulle gifte deg da? Her er linken til min kjole : http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=508433022&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=14759&ArticleType=0&LanguageNr=20
DK+2 Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Anonym, vet ikke om det var meg du spurte, men jeg skal gifte meg 8.sept i år =) Nydelig kjole du også! Så mange ganger på den og faktisk Når skal du gifte deg?
Irmelinn m/spire Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. juni 2007 Om det var meg du spurte så skal jeg gifte meg 9 august 2008. Når skal du gifte deg?
TA 1980 Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Ja det var deg ja. Jeg gifter meg 4 august 07...så det er ikke lenge til..
Irmelinn m/spire Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. juni 2007 Nei det er ikke lenge til, begynnt å få ting på plass nå? Det meste klart eller?
TA 1980 Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 he he nei er vel heller lite som er helt klart...men stresser ikke, alt ordner seg til slutt.Vi har ordna lokale,kler til begge og skoa.Og ungene. Har laget midlertidig bordplan. Må vente med å bestille eskene(bordkorta) og snopet, til jeg vet hvor mange som kommer..Skal bestille ringene til helga.Tiara blir bestilt i dag..Bordpynten er kjøpt.Frisør e bestilt.Det meste er planlagt, men så var det bare å få gjordt det.. Har ikke laget hefte enda...vet ikke om vi skal ha heller...er ikke noe glad i allsang..
Irmelinn m/spire Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. juni 2007 Sambo sa klart ifra at vi ikke skulle ha allsang, hehe. Han liker ikke det overhode. Så da blir det ikke allsang på oss Like greit, for jeg er egentlig ikke så glad i det jeg heller. Jeg har også lyst til å bestille tiara, men jeg klarer ikke å bestemme meg helt for hva jeg vil ha. Men det finner jeg sikkert ut etter hvert. Men har så lyst til å finne den NÅ iallefall når mamma sa i går at hun kunne betale den Også har jeg lyst til å bestille skoene for jeg har funnet hvilke jeg vil ha, men synes de er litt i dyreste laget. 799.- Men får se hva det blir til, kanskje jeg finner de ett annet sted litt billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå