Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Sambo er ute med gutta fra jobben! de skulle sitte på kontoret å spille poker først så ut etterpå. dette er jo ikke noe problem. og jeg hadde jo fullstendig forståelse for hvorfor jeg ikke kunne være med for det var jo en gutte ting. MEN nå viser det seg at det har vært andre jenter der hele kvelden. :( :( :( jeg blir så lei meg og såra og ikke minst sjalu og misstenksom. er det helt galt av meg?? hva ville dere gjort??
-spent- Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hvorfor skal de ha jenter der nå det er en guttekveld???!!! Du har vel sikkert ikke noe å være sjalu eller mistenksom for, men skjønner at du tenker sånn. Kan kanksje være greit å prøve å ikke være sjalu, tenke på noe annet. Og når samboeren din kommer hjem kan du jo snakke litt med han, kanskje.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 en av de jentene som var der var en "venninne" av meg som jeg ikke har sett på leeeenge. så jeg er heelt sikker på at jeg har vært en samtale emne og det føles så rart og ekkelt. og hvorfor hvorfor hvorfor skulle de ha jenter der????? han har vært utro før så jeg er egentlig litt redd når han går ut og han vet dette så han forsikkret meg om at det var en guttekveld?!?!?!?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 uff.. sånt er aldri noe moro. jeg har opplevd det selv. men da har det vært fordi samboeren ikke visste at det skulle komme jenter. det kan jo hende dette er tilfellet for din samboer også?.. ta deg en prat med han når han kommer hjem. personlig syns jeg aldri by turer med gutta er veldig moro..fordi mange av min samboers kamerater er single og da vet jeg at det garantert blir jenter med utover kvelden. men det gjelder å bite tennene sammen og stole på din kjære. sansynligvis ville han aldri gjort noe med noen andre.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 ok.. da hadde jeg bedt han om å få stumpen sin hjem med en gang og tatt en alvors prat med han. hvis han vil at du skal kunne stole på han igjen etter at han har vært utro må han ihvertfall kunne holde det han lover
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 hehe. men det kan jo hende det er som du sier da at han ikke viste at de skulle komme. :S så er det jo det også da at han fortalte det jo nå...... selv om det er maaaange timer siden de kom. men gjorde han det for at han hadde rent mel i posen eller for å LATE som han hadde det?!!??!! Faen ass.... her satt jeg for en halv time siden og syntes jeg var en helt som ikke hadde sendt en eneste melding til han og var rimelig stolt av meg selv. Å nå kjennes det ut som det sitter ti tusen små djevler inni hodet mitt, å griller fornuften over åpen flamme!!!!! :( :( å jeg som er så sinnsykt hormonell for tiden HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 vet hvordan du har det.. kjenner så godt igjen den følelsen der.. og når vi er gravide blir vi litt ekstra fort sinna og lei oss. ta en prat med han så fort han kommer hjem. du merker vel sikkert fort om det er noe galt når han kommer hjem. jeg merker ihvertfall sånt veldig fort på min samboer. han er annerledes overfor meg hvis han har gjort noe han kanskje ikke burde ha gjort
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 ops.. kom borti anonym knappen der gitt:)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 ja han er plutselig veldig mye mer pusete. å det er han på melding nå. fikk plutselig meldig om hvor mye han elsket meg osv. det er jo fryktelig søtt det men ejg er så redd det er en dårlig samvittighet som snakker. :S en kamerat av han skal sove her i natt så tror ikke det blir så veldig mye snakking om det når han kommer hjem heller. HI
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 hmm.. ta ihvertfall en prat med han så fort du har mulighet. ikke la han "slippe unna" for da er det liksom ikke noe problem å gjøre sånn flere ganger. når jeg er i sjalusi humøret så setter jeg på en komedie for å komme på andre tanker og legge meg godt til rette i sengen. det er kanskje bedre å ha sovnet før han kommer hjem. det syns ihvertfall jeg innimellom
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 ja det hadde vært en fantastisk å sove. men jeg skal hente de på byen etterpå så.... må nok sitte oppe. sukk. jeg hater at det skulle bli sånn. å nå var jeg skikkelig sutrere også. :)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 da er det jo litt vanskeligere.. pleier å hente jeg også prøv å gjør noe som får deg i bedre humør. hvis det plager deg for mye kunne du jo kanskje tatt en tlf til han og fortelle hvordan du har det. og for meg fungerer det best å ikke være sur.. men heller prøve å gi han dårlig samvittighet. det kan ofte bli værre om man er sur. vis heller at han har såret/ skuffet deg
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 ja.... men har han egentlig såret meg og skuffet meg??? har han meldeplinkt med EN gang det kom noen jenter?? for det er jo ikke sikkert han viste noe??? spørsmålet er vel burde han ha sagt ifra med EN gang og ikke sånn du forresten jeg møtte hu venninna di ( og da late seg han ikke huska navnet hennes etter at hun hadde vær der en hel kveld) hvis du skjønner det jeg mente der??
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 skjønner.. jeg mener ihvertfall at når han lovet deg at dette var en guttekveld så burde han gitt deg beskjed når det viste seg at det ikke ble det. håper det ordet seg igår
jentebabymom Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 jeg skjønner ikke helt jva det er å blåse seg opp sånn for. det er vel naturlig at det er andre jenter her i verden.ikke sjarmerende med en sjalu og mistenksom dame hele tiden da. synes alle burde stole på kjæsten sin, og tenk! alltid, alltid kommer sanheten frem en gang.man gjør seg selv en tjeneste om man slutter å blåse opp ting som ikke er å blåse opp.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 1. juni 2007 #16 Skrevet 1. juni 2007 hadde du lest alle innleggene hadde du kanskje sett at samboeren hennes har vært utro før!!!!!!!!!! kan være lurt å få med seg alle detaljer før man rakker ned på noe...
Hva skjer'a?♂ Skrevet 2. juni 2007 #17 Skrevet 2. juni 2007 Jeg synes det virker som om han ikke respekterer dine følelser i det hele tatt. Når han har vært utro før synes jeg han må forstå at det er viktig at han holder ord og er forutsigbar positivit hvis du skal ha tillit til ham. Jeg synes han burde dratt hjem med en gang han oppdaget at dette ikke var en guttekveld slik han hadde lovet
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #18 Skrevet 2. juni 2007 Vi snakket om det når han kom hjem og han viste ingenting om at det skulle komme andre jenter. og jeg tror på han. Det var ikke hans feil og han var virkelig lei seg for det for han hadde virkelig gledet seg til en guttekveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå