Mi niño Alexander ♡ Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Vet ikke hva jeg skal gjøre.... er i uke 19 har følt bevegelser siden uke 13. men nå har det gått en uke siden noe bevegelser eller følelsen av å være gravid heller. blir gal, skal til ul den 6/6 lengeeeee til. Ringte jm men hun sa jeg ikke kunne komme innom fordi det var fult. Har bare vært på kontroll en gang når jeg var 12 uker, skal ikke tilbake før den 17/7... hva skal jeg gjøre?
nr3 i september Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Er du bekymret og ikke kommer inn til jordmor så ikke gi opp. Ring fastlegen din eller om så var legevakten for å få sjekket urin og fosterlyd. Er sikkert ikke noe galt, men bare barnet som ligger i en stilling som gjør at du ikke kjenner bevegelsene. Men ring å få det sjekket, så slipper du å ønsker deg. Lykke til og en støttende klem fra meg, har selv vært bekymret som deg mange ganger og vært å fått sjekket at alt er ok =)
Mi niño Alexander ♡ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 takk.. skal ringe fastlegen imorgen håper han har noe ledig.. hvis ikke drar jeg bare bort til legevakten.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Flott =) Er bedre å få sjekket enn å gå å engste seg. Noe jeg synes jordmor burde ha tatt hensyn til og presset deg inn til en kort sjekk. Har aldri hatt problemer med dette med min jordmor eller lege, har bestandig fått time med en gang hvis jeg har vært bekymret. Lykke til... =) Hold oss orientert om du får deg time da =)
Mi niño Alexander ♡ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 det skal jeg gjøre. jeg ble oxo veldig sjokert når hun så jeg ikke kunne komme. opplevde aldri det når jeg var gravid med dattera mi men det er fem år siden da.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Tviler sterkt på at du har kjent bevegelser siden uke 13.Har jo knapt noe å sparke med engang da.alt er sikkert iorden.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Går fullt an å kjenne liv fra uke 13, selv om dette er sjelden. HI: Er vanlig at babyen snur på seg, men er du bekymra så skal helsevesenet ta deg på alvor!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 det er sikkert derfor helsevesenet ikke tar henne på alvor også,siden hun er så kort på vei,og det da ikke er vanlig å kjenne liv.Hadde hun vært lenger på vei,hadde hun garantert fått komme.
pablo Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Hei, syns det er veldig betryggende med baby wacher. Hører hjertelyden hver eneste dag jeg. Helt herlig...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Selv har jeg kjent liv lenge, og hadde det plutselig stoppa noen dager hadde jeg krevd å få høre hjertelyd selv om jeg bare hadde vært i uke 19, og selv om det er normalt. Folk får jo UL når de får blødninger i uke 8 f.eks. Er uansett ikke bra for fosteret at moren er bekymra.
Mor til en stor og en liten Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Har du fått ringt legen idag? Eller har du kjent babyen nå? Skjønner godt at du blir bekymret. Ville selv blitt det. Du kan sikkert ta kontakt med føden der du skal føde om du er veldig bekymret og du ikke får kommet inn til legen.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 hei,jeg kjente også liv fra uke 13,i uke 19 ble det helt stille,ikke antydning til liv heller,men etter en uke dro jeg til lege å der var det full aktivitet=) ligger babyen å sparker deg i ryggen kjenner du det ikke. lykke til da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå