rosa og en blå Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 vi har en "hemmelig" plan om å gifte oss på 10års dagen vår.. Men.. nå er dama til forloveren til sambo gravid.. de får senest en beibi 10 dager FØR bryllupet.. + at hun er frisøren.. + at veninna mi (forlover) prøver å bli gravid.. vet at det er vår dag og at dette ikke er noe hinder.. men vi skal ha et lite brullyp. og vil so gjerne att alle kan hygge seg og ha tid til å være der..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Gjør det som føles mest naturlig for deg!!! Ikke la deg presse verken den ene eller andre veien - som du sier dette er din/deres dag, gjør det du føler aller mest for! Til informasjon skulle min sambo og jeg ha giftet oss den 18 juli i fjor, vi utsatte det to ganger vi, først fra 18 juli til 04 nov og til nå 14 eller 21 juli! Får satt den endelige datoen i morgen da jeg har avtale om å ringe presten da!! Vi hadde tungtveiende grunner for det. For det første hadde vi en liten baby på 4 mnd, for det andre lå brudgommens mor på sykehus og var alvorlig syk. Den 31 okt fikk min pappa hjerteinfarkt, derfor valgte vi å utsette bryllupet den 04 nov til denne sommeren, det sies at alle gode ting er tre, hehe... Vi har også en liten familie, bare 13 stk tilsammen - ville at alle skulle komme!! Lykke til med valget =) Klem fra
Happy H Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 babyen kan bli m i bryllupet..og d gjør jo ingenting om forloveren din e gravid vell? skjønna tankene dine, men d e jo heller ikkje hver dag dåkke har 10års dag, så sidn dagen va spesiell ville eg holdt på den og håpt på d beste=)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Skjønner at dette er vanskelig...og at dere vil at alle skal komme...men det er jo deres dag. Vi skal gifte oss nå 16 juni og dama til hans forlover har termin 7 juli...de kommer begge 2...det finnes jo sykehus overalt om det skulle skje noe. Kona til min bror har termin 17 juli, men legene har forskjøvet termin hennes 10 dager frem. Jeg selv har termin 4 sep. jeg har nå vært hjemme i 1 uke fra sykehuset etter en blindtarmoperasjon og infeksjon på eggstokken ( trodde det var premature veer)....men vi smiler, tar en dag av gangen og gleder oss som barn på julaften til bryllupet. Nå skal vi gifte oss i mannen min sin hjemby, noe som har resultert i at en del fra min fam. ikke kommer....vi har ca 50 % frafall av gjestene tilsammen....men vi har valgt å gjennomføre det for det.
Vannmann35 Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Jeg hadde aldri utsatt bryllupet av de grunnene du nevner her. 1) Du kan finne en annen frisør dersom hun ikke orker 2) Hun kan sikkert hygge seg selv om hun ikke kan drikke - det kunne hun jo ikke uansett - og settes fødselen i gang så er det jo opp til de å ha en plan for dette. 3) venninnen din kan vel droppe å prøve å bli gravid akkurat på bryllupsdagen din... Dersom hun nå blir gravis og skal ha barn blir det jo uansett ikke letterer fremover. 4) Alla kommer helt sikkert til å hygge seg uansett - de vil glede seg på deres vegne. Jeg ville nok personlig ha følt meg litt ille dersom venninnen min utsatte bryllupet sitt pga. meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå